یادواره شهدای دانش آموز درمهریز برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۸۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ این یادواره با حضور دانش آموزان مدارس متوسطه دوم پسرانه با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مهریز در دبیرستان غیردولتی حضرت سیدالشهداء (ع) برای گرامیداشت یادو خاطره شهدای دانش آموز برگزار شد.
امام جمعه مهریز در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان نقش مؤثری در پیروزی هشت سال دفاع مقدس داشتند و شما دانش آموزان امروزی هم باید ادامه دهنده راه آنان و آرمانهاهی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.
حجه الاسلام محی الدینی افزود با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا دانش آموزی در مدارس ما نیاز است، خاطرنشان ساخت: شهدا مظهر اقتدار نظام و ایران اسلامی هستند و شهیدان انسان‌های وارسته‌ای بودند که قبل از زمان خود ظهور کردند.
وی افزود: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که با وجود کم سن و سالی افتخارات بزرگی برای نسل‌های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند، اضافه کرد: امروزه کشورمان با جنگ نرم درگیر است و دشمن در تلاش است تا ارزش‌های کشور را از بین ببرد و ما باید ارزش‌ها را به نسل‌های جوان انتقال دهیم تا با مشکلات مواجه نشویم.
امام جمعه مهریز با تشریح اهمیت روز ۱۳ آبان و و دعوت همگان به شرکت فعال در این راهپیمایی بزرگ خاطر نشان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی و به ویژه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، به ملت‌های آزاده و جامعه بشری نشان داد که همه مشکلات جامعه بشری جنایات و مداخلات سلطه گرایانه آمریکاست و این دستاورد، رهاورد کوچکی نبود.
در ادامه آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین المللی استان اقای شایق قرائت شد.
در پایان از تمثال شهید شاخص سال تحصیلی جدید شهرستان شهید دانش آموز شهید حسین خراسانی رونمایی شد.
ارسال نظرات