نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در صورت مدیریت صحیح بعد از تحریم های جدید آمریکا احتمال کاهش قیمت دلار وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۰۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عین الله شریف پور در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  درباره درباره تاثیر تحریم های جدید آمریکا که از 13آبان ماه اجرایی می شود،گفت:بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، کارشکنی ها و تحریم های آمریکا علیه ایران صورت گرفته است و این کشور با خروج از برجام بار دیگر نشان داد قابل اعتماد نیست.آمریکا با تشدید تحریم ها در یوم الله 13 آبان ماه،عمق دشمنی های خود را با مردم ایران نشان می دهد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:تحریم های جدید آمریکا  از ماه های گذشته آغاز شده و با تدبیر مقام معظم رهبری در شورای هماهنگی اقتصادی قوا موضوعات بررسی شده است بنابراین اتقاق خاصی در اقتصاد کشور ایجاد نمی شود.

تحریم ها مانع پیشرفت ایران نشده است

نماینده مردم ماکو، چالدارن، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه افزود:جمهوری اسلامی در 4 دهه گذشته علی رغم وجود تحریم های ظالمانه دشمنان،با اقتدار رو به جلو حرکت می کند.

شریف پور افزود:هر چند سوداگران اقتصادی تلاش دارند فضای اقتصادی کشور را به نحوی نشان دهند که بعد از 13 آبان ماه التهاب در بازارها زیاد می شود تا به سودهای کلان دست یابند اما با توجه به برنامه ریزی ها حتی پیش بینی می شود در صورت مدیریت صحیح قیمت دلار کاهش یابد یا حداقل نرخ های فعلی ارز در بازار رشد نکند در این راستا کمیسیون اقتصادی بازارها را رصد می کند.

عین الله شریف پور در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلسی شورای اسلامی با رئیس و مسئولان سازمان میراث فرهنگی

 

عقب نشینی آمریکا در اعمال تحریم بیانگر قدرت مردم ایران است 

وی ادامه داد:حضور با شکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی علیه السلام و پایبندی به ارزش های انقلاب باعث شده آمریکا نیز عقب نشینی کنند بطور مثال کشورهای مختلف خریدار نفت ایران را از تحریم معاف کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:رئیس جمهور آمریکا متوهم است چرا که جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت ها و موقیعت های مناسب از تحریم های جدید آمریکا  نیز عبور می کند.

ارسال نظرات