دعوت بسیج رسانه استان البرز از مردم برای حضور در مراسم ضد‌ استکباری ۱۳ آبان

سازمان بسیج رسانه استان البرز با صدور اطلاعیه اقشار مختلف مردم استان را به شرکت حماسی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۲۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سازمان بسیج رسانه استان البرز با صدور اطلاعیه اقشار مختلف مردم استان را به شرکت حماسی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دعوت بسیج رسانه استان البرز از مردم برای حضور در مراسم ضد‌ استکباری ۱۳ آبان

بسیجی یعنی دل با ایمان،مغز متفکر و آماده برای همه میدانها
((مقام معظم رهبری مدظله العالی))

اصحاب رسانه استان البرز در کنار مردم انقلابی ایران اسلامی با اتحاد خود در روز یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان آمریکای جهان خوار ، استکبار جهانی، سلطه طلبان و زورگویان عالم خواهند زد.

بار دیگر در تقویم انقلاب یادآور حرکتی عظیم که در تاریخ  13 آبان 58 به نام انقلاب دوم لقب گرفت.تحقق انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان و تحقق آرمان هاست.

اصحاب رسانه بسیجی ، به شیاطین و استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و اسرائیل غاصب هشدار می دهند که بدانند امروز دیگر صلاح و بمب هسته ای کارائی ندارد بلکه قلم و ایمان و پیشتازی در مرزهای دانش و فناوریست که موجب اقتدار ملت هاست و ما نیز به تبعیت از مقتدای خویش می گوییم در شرایط بدر و خیبر هستیم و با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی تحریم ها را در هم خواهیم شکست.

همین گزینه هاست که همیشه موجب ترس و وحشت دشمنان از قدرت انقلاب گردیده است.زورگویان عالم بدانند سرنوشت چپاول گری و زور گوی پیوستن به زباله دان تاریخ خواهد بود.

در پایان اعضای سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن شرکت، حضور پر شور ، همه جانبه و آگاهانه جامعه ولایی و مردم عزیز ایران کوچک را در راهپییمایی یوم الله 13 آبان خواستار شده و بار دیگر بیعت خویش را با ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و با مشتی گره کرده فریاد بر می آوریم که تا آخرین قطره خون در دفاع از انقلاب و آرمان های آن ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها