برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان در 6 نقطه از شهرستان فارسان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارسان گفت: یکی از مهمترین دلایل ماندگاری انقلاب همراهی مردم با انقلاب و رهبری در شرایط سخت و دشوار بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فارسان با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام جهانبخش یوسفی ضمن اعلام برنامه‌های 13 آبان ماه اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل ماندگاری انقلاب حضور و مشارکت مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، همه مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی این روز حضوری پررنگ و دشمن‌شکن داشته باشند و نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل در خیابان‌ها به نمایش بگذارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام کاری انقلابی بود که باعث شد تا ابهت آمریکایی ها در دنیا بشکند و هرگز هیچ کشوری تا این حد آمریکا را تحقیر نکرده بود و از آن زمان ارتباط سیاسی قطع شد و تا امروز هم دشمنی‌های آمریکائی‌ها کم نشده و بیشتر هم شده است.

حجت‌الاسلام یوسفی گفت: آمریکایی ها با شیعه و طرز تفکر شیعی در دنیا مشکل دارند والا با اسلامی که زیر بار ظلم برود، گناه در آن رایج باشد و فقط نام اسلام را یدک بکشد و حدود الهی در آن رعایت نشود هیچ مشکلی نخواهد داشت. اسلام مورد نظر آمریکائی ها اسلامی است که زیر بار حرف زور برود و از خودش هیچ استقلالی نداشته باشد.

وی در پایان گفت: مسیر‌های این تظاهرات به شرح زیر است:

* فارسان (مرکز شهرستان): فارسان: از میدان امام خیابان شهید بهشتی به‌طرف مصلای نماز جمعه

* باباحیدر: از ميدان نيايش به سمت گلزار مطهر شهداء

* پردنجان: از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء

* جونقان: از مقابل دبیرستان دخترانه فروزنده به سمت مصلای نماز جمعه

* چليچه: از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهداء

* گوجان: از مقابل دبيرستان دخترانه محمّدیّه به سمت گلزار مطهر شهداء

ارسال نظرات