خبرهای داغ:
فرماندار اسکو:

13 آبان فرصتی برای تقویت اندیشه استکبارستیزی است

فرماندار اسکو گفت: ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی است و باید این روز به خوبی معرفی و زنده نگه داشته شود که در این روز مردم باید پرشورتر از همیشه به صحنه بیایند و بهترین فرصت است تا ایران بتواند مواضع خود را نسبت به استکبار نشان داده و اندیشه استکبار ستیزی اش را تقویت کند و در جوانان انگیزه بیافریند
کد خبر: ۹۰۷۳۸۶۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی محمدزاده افزود: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته و نقطه برجسته بیداری و آگاهی دانش آموزان در مسیر آرمان های امام و انقلاب اسلامی است.

محمد زاده در ادامه عنوان کرد:۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی متاثر از قیام عاشورا و یادگار امام خمینی (ره) است و امسال با توجه به شرایط خاص، راهپیمایی این روز با شکوه تر از همیشه در نقاط مختلف شهرستان اسکو برگزار خواهد  شد.

وی در پایان گفت: مردم در این روز به دشمنان ایران اسلامی ثابت می کنند که مانند گذشته از ارزش های شکوهمند انقلاب اسلامی پاسداری و حراست خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها