کارشناس مسایل سیاسی:

دشمنان به دنبال بدنام کردن نظام جمهوری اسلامی هستند

کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی بسیجیان آلونی گفت: آمریکا و اسرائیل در حال حاضر به هر دری می زنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا بد نام کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۷۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با ایام پایانی ماه صفر و هفته بسیج دانش آموزی، نشست بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام  حسن(علیه السلام )خانمیرزا با حجت الاسلام والمسلمین سید مهران کریم پور در شهر آلونی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهران کریمی در این نشست با تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله، فرارسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

وی، جوهره انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی منافع نظام سلطه در منطقه به خطر افتاد و دشمنی آنها با این نهال نوپا آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم پور، افزود: هرچند آمریکایی ها قبل از انقلاب نیز دلشان برای ملت ما نمی سوخت و فقط به فکر منافع خود بودند.

وی، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در حال حاضر به هر دری می زنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا بد نام کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی با تأکید بر اهمیت حفظ وحدت بین مردم و مسئولان و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: تنها راه عبور از مشکلات حفظ انسجام داخلی و تکیه به ظرفیت های درونی کشور است.

ارسال نظرات