فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

۱۳ آبان ماه روز درهم شکستن هیمنه استکبار است / دشمن هیچوقت به اهداف خود در ایران اسلامی نخواهد رسید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: امروز هیمنه استکبار توسط جوانان انقلابی ایران اسلامی درهم شکسته شد و امروز درس عبرتی برای زورگویان جهان در تمام ادوار تاریخ است.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۸۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
به گزارش صبح امروز و در آستانه راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان ماه محمد رضا حیدری فرمانده سپاه قروه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سراب خبر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم و در راس انان آمریکای جنایتکار پس از آنکه منافع خود را در کشور از دست رفته دیدند دشمنی‌های خود را آغاز کردند و هم اکنون ۴۰ سال است که با ملت ایران اسلامی دشمنی دارند.

وی ادامه داد: دشمن ابتدا و در حالی که انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی و با ایجاد غائله‌های کردستان، پاوه و مناطق جنوب کشور روی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آورد که نتیجه‌ای نیز برای ان‌ها نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با به راه انداختن جنگ هشت ساله نابرابر به دنبال آن بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرنگون کنند که با قدرت اراده و ایمان ملت رشید ایران اسلامی مواجه شدند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی به شهادت ۱۷ هزار شهید ترور اشاره نمود و گفت: در ادامه این دانشمندان، عالمان و نخبگان ایران اسلامی بودند که مورد هدف دشمن قرار گرفتند و ۱۷ هزار شهید ترور گواهی بر جنایات دشمنان این مرز و بوم است.

حیدری افزود: پس از آنکه دشمن از حمله نظامی و ترور‌ها و توطئه‌های خود ناامید شد روی به جنگ فرهنگی آورد و با هدف نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم وارد شد که باز هم نتوانست در برابر ملت ایران اسلامی راه به جایی ببرد.

وی به جنگ اقتصادی دشمن اشاره نمود و بیان داشت: هم اکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد هستند که با بهره گیری از شرایط اقتصادی کشور و با استفاده از تحریم‌های اقتصادی از طریق جنگ اقتصادی به اهداف خود در ایران اسلامی دست یابند که به لطف خدا و با اراده و ایمان مردم بازهم نقشه‌های انان نقش بر آب خواهد شد.

حیدری افزود: ملت ایران اسلامی به رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده است و این انقلاب را به صاحب اصلی ان امام زمان (عج) خواهد رسانید.

وی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که جوانان انقلاب اسلامی و نسل جدید انقلاب آماده‌تر از همیشه در برابر هیمنه پوشالی دشمن ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

حیدری با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی امروز بیان داشت: مردم ایران اسلامی و مردم ولایت مدار استان کردستان و شهرستان قروه امروز یکبار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نشان خواهند داد که تحریم و تهدید دشمن در آن‌ها اثری ندارد و کسی نخواهد توانست مانع از اراده مردم باشد.
ارسال نظرات