سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: ملت ایران با اتحاد و همدلی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۲۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

اتحاد ملت ایران تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی درحاشیه مراسم یوم الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگ زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: ما امروز شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم تا مقابل ظلم و ستیز، کودک کشی، کشتار مسلمانان و جنایات استکبار جهانی و آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و ایران بایستیم و ثابت کنیم که ملت ایران مقابل همه توطئه‌ها خواهند ایستاد و همیشه شعار " هیهات من الذله" را سر خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده در صدد آن هستند که ملت ایران جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند و آمریکا، اسرائیل و آل سعود همه توان خود را برای سست کردن و بدبینی ملت ایران علیه نظام مقدس جمهوی ایران اسلامی گذاشته‌اند.

فیاضی گفت: ملت بصیر و آگاه ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران همیشه پشتیبان نظام، انقلاب، ولایت فقیه و رهبری بوده‌اند و با لبیک گویی به رهبران خود یعنی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای از خاک این کشور و دستاوردهای بزرگ این نظام دفاع کرده و خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه تمامی توطئه‌های اندیشه‌پردازان آمریکا در عرصه‌های مختلف شکست خورده است و برنامه‌هایی که شبانه‌روز برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده می‌شود به هیچ جایی نمی‌رسد چرا که ماهیت آمریکا کاملا مشخص است.

وی اظهار کرد: آمریکا این بار علنا با هجمه سنگین اقتصادی وارد عرصه شده است، اما این به این معنی نیست که این تحریم‌ها از زمان نخست نبوده بلکه در دوران مختلف با کش و قوس‌های مختلف ادامه داشته است و باید با اتحاد و همدلی ملت ایران این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و نقشه‌های شوم آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

فیاضی تهاجم فرهنگی دشمنان را برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌سابقه دانست و گفت: ما باید با بصیرت مضاعف هجمه‌ها و فتنه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی بکنیم و این امانت شهدا را حفظ بکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز 13 آبان ولایت پذیری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظرات