ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) / برپایی ۳ پست امدادی توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان 3 پست امدادی در شهرستانهای بروجرد و خرم آباد ایجاد شده وبه زائران اربعین حسینی(ع) خدمات درمانی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۶۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

عبدالوحید ملک آرا، در گفت وگو با خبرنگار بسیج از لرستان ، در خصوص خدمات درمانی که به مناسبت پیاده روی اربعین از طرف این سازمان به زائران ارائه شد، توضیح داد: نیروهای داوطلب پزشکی و پیراپزشکی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های استان به خدمات رسانی به زائران پرداختند.

وی افزود: در پایان 10 روز ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی بصورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی، بیش از 10 هزار نفر در شهرخرم آباد،ازنا و بروجرد خدمات رسانی کردیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه بخش زیادی از مردم از خروجی شهر خرم آباد به سمت شلمچه و مهران حرکت می کنند، گفت: به دلیل پررفت وآمد بودن این ناحیه یک پست امداد نیز برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

ملک آرا، در خصوص خدمات ارائه شده به زائران، تصریح کرد: در این پست های امدادی علاوه بر خدمات سرپایی ، اورژانسی و داروی خدمات جانبی از قبیل تزریقات، پانسمان، سرم به زائران ارائه شد.

وی، عنوان کرد: حدود 86 نیروی درمانی و بهداشتی و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت داوطلب از بسیج جامعه پزشکی لرستان در این پست ها ی امدادی مستقر و به مردم خدمات ارائه کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان، گفت: حمایت و پشتیبانی اورژانس 115، کانون های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، مرکز بهداشت خرم آباد، شهرستان بروجرد، شهرستان ازنا و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار