حجت الاسلام پوربابایی درنشست مصون سازی فرهنگی:

آمریکا در طول تاریخ نشان داده است که اصلی ترین دشمن ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد: در 13 آبان امسال جوانان ما باید برنامه ها ونقشه های شوم آمریکایی ها به عنوان راس هرم استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی را رصد ومطالعه نمایند؛ آن وقت است که متوجه می شوند آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی، منافقین ودیگر ایادی خود در منطقه به چه جنایاتی دامن زده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۹۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع کارکنان ناحیه مرکزی یزد درنشست مصون سازی فرهنگی که با موضوع(مقایسه تطبیقی اقدامات منافقین در تضعیف حاکمیت اسلامی از صدر اسلام تاکنون) در نمازخانه برگزار شد اظهار داشت:تاکنون هزینه های سنگینی از طرف آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران در جنگ های مختلف تبلیغاتی، اقتصادی، روانی و... در طول انقلاب، دفاع مقدس وحتی اخیراً با موج سواری بر اعتراضات مردمی در دی ماه 1396 تخصیص داده شده است که الحمدلله با امدادهای غیبی پروردگار وهوشیاری مرده ایران همگی ناکام گذارده شده است.
وی در ادامه با بیان حمایت های مختلف آمریکا از منافقین کوردل افزود:آمریکایی تا آنجا به منافقین کمک مالی واقتصادی نمودند که دولت عراق را هم به پرداخت غرامت 600 میلیون دلاری به دلیل خسارت به 2700 نفر از اعضای آنان در پایگاههای اشرف ولیبرتی مجبور نمود؛ دراین راستا رژیم صهیونیستی از هیچگونه حمایت مای از این گروهگ دریغ نکرده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود:در واقع کشورهای ناتوانی همچون عربستان هم که در مقابله با جبهه مقاومت به ضعف وزبونی خود پی برده اند با حمایت های مالی مداوم سعی داشتند جهت ضربه زدن به نظام وحاکمیت علوی ایران از گروه منافقین استفاده ابزاری نمایند.
ارسال نظرات