تقابل هوشمندانه و همه جانبه ملت با استکبار

حسین نژاد: ۱۳ آبان سال ۹۷ سرنوشت‌ساز ونقطه تقابل آشکار و همه‌جانبه با نظام سلطه و استکبار جهانی در تاریخ پر فراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه در سخنرانی خود در جمع آحاد مردم ، دانش اموزان ، مسولین و علما ضمن تشکر از مجاهدان عرصه علم وفرهنگ در خلق حماسه ۱۳ ابان دیگر در شهرستان سوادکوه یادآور شد: حماسه ۱۳ آبان حرکت هوشمندانه و توأم با بصیرت و غیرت انقلابی جوانان تحصیل‌کرده ایرانی بود که به اقتضای شرایط حساس زمانی و مکانی نشا‌‌ن داد هنگامی که نظام سلطه و آمریکای جنایتکار به عرصه دشمنی و مقابله پا بگذارد چگونه جوانان انقلابی اش با برخورداری از عنصر بصیرت و دانش دشمن شناسی و روحیه استکبار ستیزی در برابر دشمن به مانند دژی مستحکم و استوار خواهند ایستاد و می‌توانند دشمن را در اهدافش ناکارآمد و ناکام سازند.

حسین نژاد ادامه داد ؛ ۱۳ آبان سال ۹۷ سرنوشت‌ساز ونقطه تقابل آشکار و همه‌جانبه با نظام سلطه و استکبار جهانی در تاریخ پر فراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

سخنران مراسم ۱۳ ابان در ادامه افزود: نظام مقدس ما با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی و عاشورایی خود، خلع ید از قدرت‌های بیگانه در مقدرات کشور را رقم زد و با ارائه مفهوم جدیدی از قدرت با محوریت امت اسلامی و هویت بخشی به محرومان و مستضعفان ، مقدمات برهم‌زدن طرح‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و سلطه همه جانبه بر بشریت را فراهم آورد ، تا انجا که هم اکنون انقلاب اسلامی ما به عنوان مهمترین چالش و دغدغه استکبار محسوب میشود.

فرمانده سپاه سوادکوه با طرح این سوال که چرا امروز انقلاب اسلامی مهمترین چالش وتهدید برای جبهه استکبار شده است، ادامه داد : برای اینکه جوانان برومند این کشور، عنصردست نشانده و مهره حلقه به گوشش را از ایران بیرون راندند و نگذاشتند مستشاران امریکایی در ایران سرمایه های ملی را چپاول وغارت نمایند و اینکه مانع از اجرایی شدن قانون کاپتالسیون شدند.برای اینکه ایران اسلامی تربیت شدگانی مثل حسین فهمیده در خودشان جای داده اند.

 این مقام مسول در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب اشاره داشت:امروز برخلاف خواست شیطانی دشمن، چهلمین سال انقلاب، درخشان ترین سال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، این حضور پورشور و عظیم پیامی بارز وبرجسته برای امریکا و دلددادگان به امریکا مخابره خواهد نمود به انان یاداوری خواهد کرد ایران اسلامی به پشتوانه رهبری شجاع و دوراندیش، ملّتی هوشمند و بصیر و نیروهای مسلحی مقتدر، توانمند و جنگ ازموده و اندوخته های ناشی از نبرد با اردوگاه متحد دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت اسلامی، مهیای پاسخ درخور به هرگونه ماجراجویی بوده و در عین حال ذهن خود را نیز هیچگاه از تمرکز بر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دور نخواهد ساخت.

حسین نژاد درباره موانع پیش رو انقلاب و عملکرد مسولین گفت؛ انقلاب در مسیر پیمودن قله های رفیع به جهت در اهتزاز در اوردن پرچم الله اکبر قطعا با موانعی روبه رو خواهد شد از این رو مسولین باید از قبیله‌گرایی سیاسی و جناحی ، اعتماد به نسخه بیگانه و عدم مبارزه جدی با فقر ، فساد و تبعیض که مانع پیشرفت کشور در تراز انقلاب اسلامی شده است به شدت پرهیز نمایند.

وی گفت: امروز علاوه بر توطئه های مستمر و زنجیره ای جبهه دشمن ، ما شاهد استحکام و نشاط انقلاب در ۴۰ سالگی هستیم و این از معجزات معنادار و غیرقابل انکار دوران معاصر است.

سخنران مراسم ۱۳ ابان سوادکوه جوانان غیور و سلحشور را ثمره انقلاب وسرمایه برتر خواند واشاره کرد : امروز به برکت حضور جوانان غیرتمند و سلحشور ایران اسلامی در همه عرصه ها انقلاب ما کارنامه درخشانی در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی از خودش بجای گذاشت به همین دلیل است که انقلاب اسلامی امروز به شدت در معرض تهدید و تهاجم جبهه استکبار و دشمنان میهن اسلامی قرار گرفته است.

سرهنگ حسین نژاد در ادامه به راهبردهای دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت ؛ ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم، ایجاد شکاف بین نسل جوان و اینده سازان کشور با نظام، به‌ چالش کشیدن نفوذ منطقه ای و عمق راهبردی جمهوری اسلامی در غرب اسیاو تلاش در تضعیف و محدودسازی توان دفاعی کشور از راهبردهایی است که استکبار به شدت بدانها متوسل شده است به امید انکه توفیقی در کم کردن شتاب انقلاب اسلامی پیدا نماید . اما باحضور دیده بان بصیر انقلاب و مردمی بصیر و هوشمند و هم افزایی بین مسولین به خواست خداوند وبا یاری ائمه اطهار تمام توطئه های دشمن محکوم به شکست خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها