دشمن بداند که ملت ایران در دفاع از آرمانهای خود کوتاه نخواهد آمد

فرماندار قائم شهرگفت : این ملت ثابت کرد که درتبعیت از فرامین رهبری عزیز با اتحاد وانسجام به راه خودش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از  روابط عمومی سپاه قائمشهر همزمان با یوم ا... 13 آبان ، راهپیمایی سراسر شور ملت شهید پرورقائم شهر از میدان طالقانی تا حسینیه عاشقان این شهرستان با حضور پر شور بسیجیان ، دانش آموزان ،
دانشجویان ، مسئولین دستگاه های دولتی و نهاد های اداری برگزار شد .
در این راهپیمایی حماسی ، دانش آموزان بسیجی با پلاکارد ها و دستنوشته های انقلابی با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند .
محمدی فرماندار شهرستان قائم شهر ضمن بیان شکست آمریکا طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی در برابر اراده ملت ایران گفت : آنچه که برای ما مهم بود پیروزی و ادامه ی راه انقلاب و امام و شهدا بود و این ملت بزرگ ثابت کرد در تبعیت از فرامین رهبری عزیز با اتحاد و انسجام راه خودش را ادامه می دهد .
محمدی افزود : دشمن بداند که ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و یا آن را با چیز دیگری معاوضه نخواهد کرد و همه ی ما به عنوان سربازان خدوم و پرتلاش برای رهبری عزیز و ملت سرافراز عمل خواهیم کرد و به فضل الهی از گذر های سخت و طاقت فرسا عبور می کنیم و آنچه برای دشمنان باقی خواهد ماند روسیاهی است .
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : ما امروز همصدا با همه ی ملت ایران و دانش آموزان در سراسر کشور اعلام میکنیم که تا آخرین نفس سرباز ولایت و پاسدار دفاع از آرمان های امام و شهدا باقی خواهیم ماند .
در پایان این راهپیمایی ، بیانیه ی روز 13 آبان توسط یکی از دانشجویان بسیجی قرائت شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار