مسئول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری رزمایش هفته ایثار توسط بسیج کارگری کرمان

مسئول سازمان بسیج کارگری کرمان گفت:در کرمان هزار کارگر بسیجی در رزمایش شیفت ایثار و در حوزه های جمع آوری ضایعات تولید، نظافت محیط کار و محیط زیست، افزایش میزان تولید روزانه خصوصا در معادن استان مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

حسین باقری مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص عملکرد استان کرمان در رزمایش شیفت ایثار اظهار داشت: شیفت ایثار در واقع نقش آفرینی بسیج کارگری در رزمایش بزرگ و سراسر اقتدار عاشورایی بسیج بود که در شهریور ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگران بسیجی در طرح شیفت ایثار، یک شیفت را به صورت رایگان و با هدف کمک به رونق تولید مشغول فعالیت می شوند، افزود: در استان کرمان هزار کارگر بسیجی در رزمایش شیفت ایثار و در حوزه های جمع آوری ضایعات تولید، نظافت محیط کار و محیط زیست، افزایش میزان تولید روزانه خصوصا در معادن استان مشارکت کردند.

مسئول بسیج کارگری استان کرمان با بیان اینکه مدیران اجرایی استان از توان و ظرفیتی که بسیج در رزمایش شیفت ایثار به نمایش گذاشت شگفت زده شدند، اعلام کرد: در نظر داریم با برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان کرمان و البته با ایثار و حضور کارگران بسیجی، رزمایش هفته ایثار را در معادن استان برگزار کنیم.

ارسال نظرات