آمریکا رو به افول است

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور عنوان کرد: بشارت امروز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص رو به افول بودن آمریکا مشابه بشارتی است که امام خمینی (ره) در مورد فروپاشی شوروی سابق دادند.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۶۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان ارزوئیه  در جمع دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد: بشارتی بزرگ از ناحیه‌ی شخصی ربانی داده شده است و بشارت امروز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص رو به افول بودن آمریکا مشابه بشارتی است که امام خمینی (ره) در مورد فروپاشی شوروی سابق دادند و ابراز کردند: یقین دارم این بشارت امروز رهبری در خصوص افول آمریکا همچون سایر وعده‌های ایشان تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام دکتر نصرالله با اشاره به گفته‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص که در ۴۰ سال اخیر ایران و آمریکا در یک چالش نفس گیر بوده اند تصریح نمود: به گفته‌ی رهبری طرف پیروز اصلی این ماجرا همیشه ایران بوده است و هدف اصلی آمریکا از تمام این برنامه‌ها این است که یک دست نشانده‌ی آن‌ها بر این مملکت حکومت کند تا بتوانند استقلال و عزت مردم ایران را بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از انواع جنگ‌ها همچون هشت سال دفاع مقدس، هزاران ترور و ایجاد جنگ‌های نیابتی در یمن، فلسطین و لبنان در این ۴۰ سال دست به تضعیف مولفه‌ی جمهوری اسلامی ایران داشته است که با این حال جمهوری اسلامی از تمامی این آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده و چه به لحاظ قدرت علمی، فناوری نانو، قدرت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و تکنولوژی هسته‌ای که امروز جایگاه هشتم جهان را به خود اختصاص داده قدرتمند شده است.

امام جمعه ارزوئیه در ادامه با اشاره به شاخصه‌های رو به افول بودن آمریکا، رئیس جمهور آمریکا را به عنوان یک شخص افسار گسیخته معرفی کرد که معاهده‌های مهم بین المللی خارج می‌شود و برجام را نمونه از آن دانست.

وی بر مبنا که امروز آمریکا یکی از بدهکار‌ترین کشور‌های جهان است به کسری بودجه ۸۰۰ میلیارد دلاری آن اشاره نمود و به طراحی‌های انجام گرفته از سمت آمریکا برای جنگ‌های نیابتی در منطقه و ایجاد داعش و جنگ ۳۳ روزه لبنان پرداخت.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با اشاره بر اینکه اگر عربستان نیم نگاهی به جنگ‌های منطقه نمی‌کرد تا کنون یمن ویتنام آل سعود شده بود خاطر نشان کرد: عربستان داعش را وارد خاک سوریه کرد، اما نهایتا هم با شکست روبه‌رو شدند و امروز آل سعود باید از یمن برگردد چرا تمام مردم خواستار پایان این ظلم هستند.

حجت السلام دکتر نصرالله پور در ادامه به رزمایش شگفتی ساز اربعین اشاره نمودند و عدالت و آزادگی را گمشده‌های بشریت دانستند و نماد جغرافیایی عدالت خواهی را نجف و حضرت علی (علیه السلام) را شهید عدالت و منصب دار حکومت با عدالت خواندند و نماد آزادی و حریت را هم امام حسین (علیه السلام) عنوان کردند و بیان کردند هر دو گمشده‌ی بشریت در پیاده روی اربعین حاضر بودند.

وی در ادامه مولفه‌های پیاده روی اربعین حسینی را بین المللی بودن آن، فرا مذهبی بودن، دارنده‌ی پیام وحدت برای جهانیان که قدرت نرم شیعه را به رخ جهانیان می‌کشد و بزرگ‌ترین اجتماع تاریخ بشریت است مطرح نمود و به از خود گذشتگی‌های خادمان موکب حرم تا ظهور شهرستان در کربلای معلی نیز اشاره نمود و برنامه‌های فرهنگی موکب را نیرو ساز عنوان کرد.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در پایان انتخاب آقای تهمتن کریمی به عنوان رئیس آموزش و پرورش را تبریک گفتند و روحیه‌ی دین مداری و توجه به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی را شایسته تقدیر دانستند و خواستار این موضوع شدند که روحیه‌ی جهاد و شهادت و تمایل به اهل بیت (علیهم السلام) در مدارس شهرستان بیشتر شود و روحیه‌ی علم آموزی و پیشرفت تقویت گردد. وی همچنین از زحمات آقای بهرامی رئیس آموزش و پرورش سابق هم تشکر نمود.
ارسال نظرات