فرمانده پابگاه موفق بسیج برتر کمیجان در گفتگو بابسیج :

رویکرد بسیج تربیت جوانانی کارآمد وانقلابی است/هرجاکه نیاز باشد بسیج باهمه توان وارد خواهدشد

بسیجی روح الله یوسفی گفت:بسیج با ظرفیت‌های بسیاری که دارد این اعتمادبه‌نفس را در جوانان میهن ما شکل داده است و با داشتن نیروهای ارزشی و انقلابی در سازمان‌های مختلف کشور، با اتکا به خداوند بزرگ و وعده‌های الهی و با مدیریت فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای، راه پرصلابت انقلاب را محکم‌تر از گذشته ادامه داده و کشور را به قله‌های سربلندی خواهد رساند.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۹۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان بسیجی روح الله یوسفی فرمانده پایگاه موفق پایگاه بسیج روستای چهرقان در گفتگو بابسیج گفت: بسیج به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه‌جانبه از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشت و از این روست که مقام معظم رهبری بسیج را پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی دانسته اند

وی افزود:امروزه فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور تبلور پیدا کرده و منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد در جنگ‌های نیابتی علیه استکبار جهانی شده است. 

فرمانده پایگاه موفق بسیج چهرقان گفت:هویت بسیج، علم سرخ او،‌ بازوبند "یا ابوالفضل" و پیشانی‌بند "یا صاحب‌الزمان" است که سراسر عشق و شور حسینی در خلق حماسه عاشورایی است و نهایتاً بسیج، اطاعت آگاهانه ملت ایران در نمایش اتحاد ملی برای صیانت از انقلاب و تمامیت ارضی ایران به امر امام است.

بسیجی روح الله یوسفی گفت:بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست با بصیرت است. استکبار و کسانی که بخواهند مجموعه ای مقابل و در عرض بسیج ایجاد کنند باید بدانند خواب آنان هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی نمی تواند جای بسیج را بگیرد، تصریح کرد: داشتن اخلاص، ایمان و روحیه شهادت ‌طلبی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های بسیجیان است.

وی از عوامل موفقیت بسیجیان چهرقان گفت:خودباوری ،ایمان به خدا، روحیه جهادی وانقلابی ،اخلاق مداری،پیروی از سیره شهدا را از جمله عوامل موفقیت بسیجیان چهرقان دانست

وی بااشاره فعالیت های صورت گرفته در این پایگاه موفق اشاره کرد وگفت:چاپ دو کتاب بامضمون سیره شهدا وبه نوشته بسیجیان پایگاه ،برگزاری برنامه های منظم ورزشی در روستا،ورزش همگانی وخانوادگی،پروژه های محرومیت زدایی وسازندگی در روستا وروستاهای همجوار،تشکیل حلقه های معرفتی صالحین،برگزاری اردوی رزمی ،تشکیل گروه سرود در سطح شهرستانی را از جمله برنامه های این پایگاه است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات