خبرهای داغ:
به منظور رفع مشکل مسکن مددجویان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد آذربایجان شرقی و موسسه خیریه ابرار قائم

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه بین این نهاد و موسسه خیریه ابرار قائم به منظور همکاری در زمینه رفع مشکل مسکن خانوار های نیازمند منعقد شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۴۰۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: طبق این تفاهم نامه تعمیر و یا ساخت واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با معرفی این نهاد توسط موسسه خیریه ابرار قائم انجام می شود.        

وی با اشاره به تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه، بیان کرد: اخذ نقشه، پروانه و پایان کار و دیگر مجوز های ضروری و نیز تامین هزینه انشعابات به عهده کمیته امداد آذربایجان شرقی خواهد بود.                 

کلامی با بیان اینکه این نهاد منزل مددجویانی که نیاز به تعمیر دارد به موسسه خیریه ابرار قائم معرفی خواهد کرد، افزود: در صورت تطبیق شرایط مددجو با ضوابط موسسه خیریه ابرار قائم، مددجو 50 درصد مبلغ مورد نیاز را در سه مرحله به حساب این موسسه واریز و موسسه خیریه ابرار قائم نیز تاریخ شروع، پیشرفت کار و پایان کار تعمیر را به کمیته امداد استان اعلام خواهد کرد.                                                                            

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد آذربایجان شرقی مشخصات زمین برای ساخت واحد مسکونی هر مددجو را به موسسه ابرار قائم اعلام خواهد کرد، گفت: پس از موافقت این موسسه، کمیته امداد استان به تهیه نقشه و مجوز های لازم اقدام و موسسه خیریه ابرار قائم نیز تاریخ شروع و پایان ساخت مسکن را به کمیته امداد اعلام خواهد کرد.              

کلامی با اعلام اینکه مدت اجرای مفاد تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال است، عنوان کرد: این تفاهم نامه در پنج ماده و در سه نسخه تنظیم شده و به امضای طرفین رسیده است.   

                                                                                                                  

ارسال نظرات
پر بیننده ها