نماینده مجلس در سفر به سامان:

ضرورت پیگیری جدی اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی سامان

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات مدیریتی بسیار خوبی در زمینه آبگیر و تصفیه‌خانه شهر سامان گرفته شده است .
کد خبر: ۹۰۷۶۷۳۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان در نشست بررسی برخی از مشکلات شهرستان سامان با حضور مسئولان این شهرستان، افزود: امید است با این اقدام بسیار خوب و دقیق، یک نیاز اساسی و کلیدی شهرستان سامان خصوصا شهر سامان به آب شرب سالم تامین شود.

نوریان گفت: از این جهت این موضوع اهمیت اساسی دارد که شهرستان سامان یک مرکز اصلی و قطب گردشگری استان محسوب می‌شود و سالانه میزبان ده‌ها و صدها هزار مسافر، توریست‌ و گردشگر داخلی و خارجی است که بایستی زیرساخت‌های اساسی و خدماتی در این شهرستان تکمیل شود.

وی همچنین در خصوص مسائل مربوط به آبفای روستایی، تصریح کرد: لازم است مسئله احداث و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی در روستاهای حاشیه با جدیت بیشتری پیگیری شود و اهمیت این موضوع وقتی بیشتر و مضاعف‌تر است که رودخانه زاینده‌رود تنها منبع تامین آب شرب منطقه و مناطق همجوار بوده و لازم است به لحاظ زیست‌محیطی، محیطی سالم، پاک و ایمن به لحاظ بهداشتی برای مردم در نظر بگیریم.

نوریان خاطرنشان کرد: امید است با تصمیمات امروز روند اجرایی کار در روستای حاشیه زاینده‌رود تسریع و یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهرستان سامان که آب شرب سالم در شهرها و روستاها است، تامین شود.

ارسال نظرات