در گفتگو با بسیج عنوان شد:

اجرای بیش از یکصد برنامه به مناسبت هفته بسیج در لردگان

فرمانده ناحیه مقاومت لردگان از اجرای افزون بر یکصد برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه، گفت: در هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج  شهرستان لردگان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: بسیج مستضعفین درپنجم آذرماه سال 58  به دستور امام راحل تشکیل شد، تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از شجره انقلاب محافظت کند.

وی ادامه داد: ماموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند.

موسوی تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که هرگاه به آنها نیاز شد چه در عرصه دفاعی، چه در عرصه سازندگی و ... در صف مقدم بودند.

فرمانده ناحیه لردگان اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسمات مذهبی، نشست های بصیرتی، مسابقات قرآنی، صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های مسجد محور و ...، از جمله برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.

ارسال نظرات