امام جمعه قروه در جمع بازنشستگان سپاه بیجار:

ادعای پولشویی گسترده در ایران، تهمتی بزرگ به کشور است/با روحیه ایثارگری راه دشمنان را بسته ایم

امام جمعه قروه تاکید کرد: سخنان ظریف تهمت بزرگ در خصوص ایران است و با این سخنان نسنجیده آب در آسیاب دشمنان می‌ریزد که از وزیر امور خارجه کشورمان قابل قبول نیست
کد خبر: ۹۰۷۷۳۶۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان صبح امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه بیجار که با حضور خانواده بازنشستگان در سالن شهید رحمانی برگزار شد با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: امروز شاهد سرافرازی، عزتمندی و افتخار سپاه پاسداران درتمامی عالم هستیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام توان خود را برای سرنگونی سپاه وارد میدان کرده است، افزود: حرکت در خط رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و اعتماد به توان داخلی موجب پیروزی سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها شده است.

امام جمعه قروه بر تکریم بازنشستگان سپاه تاکید و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد بازنشستگان سپاه می‌فرمایند: بازنشستگان سپاه پاسداران نیز اعضای وابسته سپاه محسوب می‌شوند و باید همچون دیگر اجزای این نهاد خود را از بدنه سپاه بدانند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه ۱۹ سوره مبارکه آل عمران گفت: اگر کسی دینی غیر از اسلام را قبول کند خداوند از او نمی‌پذیرد.

بیان حقوق بشر کشور‌های خارجی فقط در حد شعار است

حجت الاسلام باباییان تصریح کرد: امروز در عرصه جهانی شاهد این هستیم که ملت‌های دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند که دستان خودشان به خون صد‌ها هزار غیر نظامی زن و کودک در کشور‌های مظلوم یمن، عراق و فلسطین آغشته است.

وی ادامه داد: نگرانی دشمنان ما از اثربخشی اسلام در عالم غرب است و این موجب واهمه در دل آن‌ها شده وبا جنگ فرهنگی و رسانه‌ای به فکر گرفتن هویت و اعتقادات جوانان ما هستند.

خطیب جمعه قروه خاطر نشان کرد: امروز شاهد این هستیم دشمنان از بیرون و ایادی استکبار در داخل با تمام تلاش خود را برای سست کردن پایه‌های نظام به کار گرفته اند.

سخنان وزیر امورخارجه در مورد پولشویی تهمتی بزرگ در مورد ایران است

حجت الاسلام باباییان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع داخلی کشور گفت:چرا نمایندگان ما به جای قرارد‌های نگین fatf به فکر نوشتن یک سند با استفاده از نظرات کارشناسان برای پیشرفت اقتصادی کشور نیستند؟!

وی در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه ایران مبنی بر پولشویی گسترده در ایران، اعلام کرد: با اظهار تاسف از سخنان وزیر امور خارجه کشورمان باید بگوئیم شما وزیر امور خارجه ایران هستید یا وزیر امور خارجه کشور‌های بیگانه؟!

امام جمعه قروه تاکید کرد: سخنان ظریف تهمت بزرگ در خصوص ایران است و با این سخنان نسنجیده آب در آسیاب دشمنان می‌ریزد که از وزیر امور خارجه کشورمان قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: معاون اول رییس جمهور از امضای مخفیانه سند ۲۰۳۰ دنبال چه چیزی بود، مگر این نبود دانش آموزان ما که در سن کودکی هستند باید با مسائل جنس آشنا شوند آیا این قراردا‌ها با نظام مقدس اسلامی که با خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان به دست آمده سنخیت دارد.

منکر مشکلات اقتصادی کشور نیستیم

حجت الاسلام باباییان با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور بیان داشت: منکر مشکلات اقتصادی در درون کشور نیستیم و رهبر معظم انقلاب هم برای این مشکل با طرح اقتصاد مقاومتی راه حل را به دولتمردان و مسئولان نشان داد، اما به علت ضعف درکار نظاره گری احتکار کالا توسط برخی افراد از خدا بی خبر هستیم که آسایش مردم را مختل کرده اند.

وی یادآور شد: تا زمانی که روحیه ایثارطلبی، شهادت طلبی و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولایت فقیه در این کشور طنین انداز است دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات