طرح «کاروان دانایی» ویژه اعضای کانون‌های مساجد یزد برگزار شد

طرح «کاروان دانایی» ویژه اعضای کانون‌های مساجد یزد همزمان با هفته کتاب با حضور حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد و رقیه دوست فاطمیها، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در کتابخانه «رئیس فرهمند» یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۸۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد، حجت الاسلام گرجی در این نشست با اشاره به برنامه‌های «هفته کتاب» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: ما همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلفی را در سطح استان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌کنیم که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری پنجمین نشست «کاروان دانایی» در محل این کتابخانه نام برد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد تصریح کرد: هدف ما از این برنامه‌های ترویج بیشتر کتاب و کتابخوانی است تا بتوانیم نسل امروز را بیشتر به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

رقیه دوست فاطمی‌ها نیز در این نشست با اشاره به هفته کتاب گفت: هدف ما ترویج کتاب وکتابخوانی در جامعه است که سعی داریم تا با همراهی و همکاری با دستگاه‌های فرهنگی استان مردمی کتابخوان داشته باشیم و کودکان را از کودکی وارد بحث کتاب و کتابخوانی کنیم.

وی گفت: طرح «کاروان دانایی» به عنوان طرحی از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد است که با حضور اعضای کانون‌های مساجد در کتابخانه‌های سطح شهر برگزار می‌شود که امیدواریم به زودی در سطح استان برگزار شود.

برگزاری کلاس‌های قصه خوانی و روانشناسی و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه از جمله برنامه‌های این طرح در کتابخانه رییس فرهمند یزد بود.
ارسال نظرات