خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

رویکرد بسیج هنرمندان راه اندازی گروه های مساجد محور است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اهمیت مساجد در تربیت نیروهای ارزشي، از راه اندازی گروه های تخصصی هنر در مساجد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۱۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

امیر نصیر بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، افزود: با توجه به اینکه مساجد پایگاه فرهنگی، اجتماعی و فکری مردم در اسلام هستند، کانون اصلی شکل گیری انقلاب هم مساجد بود چنانکه پس از پیروزی انقلاب هنرمندان بزرگ ارزشی چون سلحشور، امیرحسین فردی و حبیب غنی پور رشد کردند و به جامعه معرفی شدند.

وی اظهار داشت: تربیت و پرورش نیروهای ارزشی نیازمند ارتباط هنرمندان با مساجد است تا این ارتباط برقرار و تقویت شده و بتوان با تربیت گروه های تخصصی متعهد که دارای پشتوانه فکری و اعتقادی و برخوردار از آموزه های اسلام هستند محتوای ارزشی تولید کنند.

نصيربيگي ادامه داد: همچنین با شکل گیری منسجم نیروهای ارزشی محلات در محدوده جغرافیایی مساجد نیازهای فرهنگی هنری مساجد تامین شود.

وی اضافه کرد: نمی توان درصدی برای تاثیرگذاری این گروه ها ارائه داد ولی همین که نیروهای مساجد و نخبگان به صورت منسجم شکل بگیرند و متعهدانه بستر لازم را برای فعالیت گروه های هنری ایجاد و نیازهای فرهنگی و هنری را در محلات تامین کنند نشان دهنده نقش مهم فعالیت ها در محر مساجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها