حمایت عمومی از اقدامات دادگستری استان

امام جمعه چرام گفت: افکار عمومی از اقدامات دادگستری در برخورد با تخلفات مالی و استخدامهای غیر قانونی به شدت حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۱۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
امام جمعه چرام در خطبه‌های امروز نماز این شهرگفت: مهم‌ترین امر در جامعه بشری بسط و گسترش عدالت و مبارزه با ظلم بوده و هدف انبیای الهی نیزحمایت عمومی از اقدامات دادگستری استان همین امر بوده است.
حجه الاسلام افشار با بیان اینکه چندی است در باب استخدام‌های غیر قانونی و جعل اسناد و تخلفات مالی و میلیاردی در این استان کوچک دادگستری استان بشدت ورود کرده است افزود:این اقدام دادگستری جای تقدیر دارد و افکار عمومی از این اقدام حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه به مدیر کل محترم دادگستری عرض میشود قطعا در مقابل شما صاحبان زر و زور و تزویر قد علم می‌کنند اضافه کرد:کسانی که احساس میکنند منافعشان به خطر افتاده فریاد مظلومیت سر میدهند، اما شما و قضات شریف از بلندگو‌های این افراد واهمه نداشته باشید که عموم مردم منتظر برخورد شما با متخلفان هستند.
حجت الاسلام افشار ادامه داد: پاسخ کوبنده حماس به ماجراجویی ارتش صهیونیستی در شرق خان یونس سران این رزیم جعلی را وادار به آتش بس در این منطقه کرد که این پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به حساب می‌آید.
وی گفت:بخشی از پاسخ رزمندگان مقاومت در این دو روز تنش در غزه و شلیک ۴۶۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی و مورد هدف قرار دادن اتوبوس حامل نظامیان بود که آن‌ها را به وحشت انداخت.
ارسال نظرات