فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد

اعزام 120 دانش آموز کمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرهنگ پاسدار اکبری گفت:اردو های راهیان نور دانش آموزی برای الگوگیری دانش آموزان از رشادتها وفداکاری های رزمندگان اسلام وتجدید عهد وپیمان باآرمانهای شهداء و مقابله باتهدیدات وتهاجم فرهنگی دشمن ،اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۰۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از اعزام120 دانش آموزدخترکمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این تعداد در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و درک شرایط دروان دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.

وی افزود: ای تعداد زائراعزامی به این اردوی معنوی 120خواهردانش آموز هستند که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه و... بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: دفاع مقدس یک ثروت برای این مردم محسوب می‌شود و هر ثروتی نیازمند فناوری است.

وی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان با تجربه دفاع مقدس و... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: درس‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان نباید به دست فراموشی سپرده شود و در این راستا راهیان نور عامل موثری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات