مسوول واحد نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران

مسجد مقدس جمکران سالانه پذیرای 20 میلیون زائر است

مسوول واحد نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران سالانه پذیرای 20 میلیون زائر بوده و به رمز و نماد مهدویت در دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۴۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محسن واحدی‌پور امشب در جشن عید بیعت با امام زمان(عج) که در سالن همایش‌های جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک این عید خجسته اظهار کرد: یک‌هزار و 67 سال است که از ساخت مسجد مقدس جمکران می‌گذرد و امروز این مکان متبرک میعادگاه عاشقان و منتظران مهدی موعود(عج) شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول به‌گونه‌ای رقم خورد که مراکز مهدوی و نهادها و حوزه‌های علمیه به صورت متمرکز عمل کنند.

مسوول واحد نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری جشن بیعت با امام زمان(عج) در سراسر مراکز استان‌های کشور طی امروز نهم ربیع‌الاول برگزار شد، افزود: شب گذشته نیز دو ویژه برنامه عظیم از جمله همایش 3 هزار نفری طلاب در مسجد مقدس جمکران برگزار گردید.

واحدی‌پور بیان داشت: مسجد مقدس جمکران سالانه پذیرای 20 میلیون زائر است، این مکان متبرک امروز به رمز و نماد مهدویت در دنیا تبدیل شده، به‌نحوی‌که زائر از اکثر کشورها به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند.

وی از برگزاری نخستین کرسی تلاوت مهدوی کشور توسط دارالقرآن مسجد مقدس جمکران در بروجرد خبر داد و گفت: این مراسم امشب با حضور قاری ممتاز بین‌المللی «حمیدرضا احمدی‌وفا» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات