خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

بسیج مهم ترین بازوی انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع خبرنگاران، بسیج را مجموعه ای تلاشگر در راستای نیل به اهداف ملت دانست و از آن به عنوان مهمترین بازوان انقلاب یاد کرد و گفت: افتخار بسیج حضور پررنگ و سازنده اش در تمامی میادین مورد نیاز انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۰۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اسلامی بودن، مردمی بودن، اخلاص، ایثار و دینداری را خمیرمایه و شاخصه های سازمان بسیج خواند و آن را الگویی شایسته برای آحاد مردم کشور و سایر کشورهای اسلامی دانست.

   وی اظهار کرد: قوام و بقای انقلاب و نظام، به برکت بسیج است و تحقق شعار سال و ایده های رهبری، بدون وجود تفکر بسیج، امکان پذیر نیست.

   حجت الاسلام امیرنژاد تفرقه را ابزار اصلی دشمن عنوان کرد و افزود: حفظ وحدت و حرکت در پشت سر ولایت باعث حرکت پرشتاب و رو به جلو انقلاب خواهد شد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در ادامه جایگاه والای بسیج را مرهون رشادتها، دلاوری ها و جانفشانی های بسیجیان دهه اول انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: آن حماسه سازان با لبیک گویی به امام و پیشوای خود، تفکری ناب و ماندگار را از خود بر جای گذاشتند و امروز اگر بگویی هفته بسیج، گل سرسبد تمامی مراسمات و بسیج، گل سرسبد جامعه است، حرف گزافی نگفته ایم.

بسیج مهم ترین بازوی انقلاب است

   حسین محمدی گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای یادآوری انسان های وارسته ای است که در راه اسلام، قرآن، نظام و مکتب تشیع، از همه چیز خود گذشتند.

   وی اقتدار و عظمت غیرقابل کتمان بسیج در سطح کشور و منطقه را متذکر شد و تشکیل ارتش هایی اسلامی و مردمی در کشورهای اسلامی منطقه همچون عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان و ... را نتیجه الگوبرداری صفر تا 100 از سازمان بسیج و تفکرات بسیج دانست و بر ضرورت الگوگیری جوانان کشور از این نهاد مقدس و تفکرات آن تاکید کرد.

   فرمانده سپاه میانه زمین گیر شدن داعش و امثال آن در منطقه با وجودد همه حمایت های گسترده و شیطنت ها را وجود و جریان تفکر بسیج در منطقه عنوان کرد و افزود:آرمان بسیج ولایت مداری و خدامحوری است و تا آخر در این مسیر حرکت کرده و از این آرمان دفاع خواهد کرد.

   محمدی با اشاره به پیش بینی بیش از 200 برنامه متنوع در سطح شهرستان برای هفته بسیج و اجرای برنامه های ویژه در تمامی پایگاه های مقاومت، گفت: بیش از 50 عنوان برنامه شاخص نیز در طول این هفته با حضور گسترده بسیجیان اجرا خواهد شد.

بسیج مهم ترین بازوی انقلاب است

   وی اجرای نشست های روشنگری، ویژه برنامه ها، یادواره ها، مسابقات متنوع، برنامه های ورزشی، افتتاح خانه های محروم و محرومیت زدایی، توزیع سد کالا در بین اقشار ضعیف جامعه را از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج برشمرد و افزود: نمایشگاهی با هدف تشریح عملکرد ناحیه نیز در این هفته برپا خواهد شد و گل سرسبد مراسمات بسیج، حضور حماسی همه اقشار بسیج در سالروز تشکیل این سازمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها