مازندران در رده 5 استان برتر اعزام راهیان نور کشور قرار دارد/ حرکت اولین مرحله راهیان نور دانش آموزی ویژه خواهران

سرهنگ عسگر مجیدی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران درباره اعزام راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: هر سال حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از قشرهای مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و مازندران جزو پنج استان برتر در این زمینه است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۳۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ عسگر مجیدی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران درباره اعزام راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: هر سال حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از قشرهای مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و مازندران جزو پنج استان برتر در این زمینه است.

وی افزود: در سال جاری حدود ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می شوند و اعزام این کاروان ها از امروز شروع شده است و در مرحله اول حدود پنج هزار دانش آموز دختر و پنج هزار دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و این دانش آموزان چهار روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

سرهنگ مجیدی با تاکید بر انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس و پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم، خواستار تامین نیازمندی ها برای اجرای اردوهای راهیان نور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها