خبرهای داغ:

اعضای بسیج طلاب آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان دیدار کردند

اعضای بسیج طلاب آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۸۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اعضای بسیج طلاب آذربایجان غربی با فرمانده سپاه شهدای استان سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان ضمن اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار گرفته ایم بر لزوم نکوداشت این ایام و برگزاری برنامه های متنوع تاکید و اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف و رسالت های بسیج است.

 وی در ادامه افزود: حضور مقتدرانه فرزندان این ملت در طول نزدیک به هزار کیلومتر در مرزهای استان آذربایجان غربی را شاهد هستیم به این دلیل امنیت پایدار و مثال زدنی در مرزهای شمال غرب کشور برقرار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن که قسمتی از پازل شبیخون هوشمند استکبار علیه ایران اسلامی است فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی است و لکن مردم با بصیرت و انقلابی ما در طول چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی به خوبی نشان داده که انقلاب را خود به رهبری حضرت امام انجام داده و خود را صاحب اصلی نظام می دانند.

شهسواری حضور مقتدرانه در رزمایش 40 هزار نفری سپاهیان محمد ( ص ) 2 در استان و نیز حضور پر صلابت در یوم الله 13 آبان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این سری رویدادها نمونه بارز مشت محکم مردم استان همزمان با سایر مردم ایران بر دهان یاوه گویی های استکبار است که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات