سردار جمیری:

امنیت کشور را تفکر بسیجی رقم زده است/طنین تفکر بسیجی در جهان

فرمانده سپاه الغدیر بابیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی حافظ نظام، انقلاب، امنیت مردم و مرزهای ماست اظهار داشت: اگر امنیت و آسایشی در کشور وجود داردکه دشمنان نیز بر آن اذعان دارند، ناشی از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و هفته بسیج گفت: همه ما در قبال رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و شجاعت‌های بسیجیان مدیونیم و باید برای گسترش فرهنگ بسیجی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی حافظ نظام، انقلاب، امنیت مردم و مرزهای ماست اظهار داشت: اگر امنیت و آسایشی در کشور وجود داردکه دشمنان نیز بر آن اذعان دارند، ناشی از تفکر بسیجی است.

جمیری به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به ایران اشاره کرد و ابراز داشت: وزیر امور خارجه فرانسه در نشستی که با مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور داشت گفته بود افتخار می‌کنم در کشوری هستم که مهد امنیت دنیاست پس بنابراین امنیت ما مدیون تفکر بسیجی و ایثارگری‌های بسیجیان است.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین مسئولان و مردم در قبال فرهنگ بسیجی اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی نبود و ما بر اساس این تفکر در عراق و سوریه دفاع نکرده بودیم باید امروز در مرزهای کشورمان و در داخل کشور دفاع می‌کردیم و معلوم نبود که وضعیت کشور به چه صورت بود؟

فرمانده سپاه استان یزد با اشاره به این مطلب که تفکر بسیجی در ابتدا منحصر به دفاع مقدس بود اما پس از جنگ این تفکر در مباحث مردم‌داری، محرومیت‌زدایی، کمک به دولت در سازندگی و عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، ورزشی، علمی و در بخش‌هایی که نظام توسعه پیداکرده گسترش‌یافته ابراز داشت: خوشبختانه این فرهنگ امروز در بخش‌های مختلف کشور از ادارات، اقشار، جوانان، دانش‌آموزان، کارگران و... وجود دارد و این تفکر بسیجی است که ما را از بلاها دورنگه داشته و خواهد داشت.

جمیری تصریح کرد: تفکر بسیجی امروز به یک تفکر جهانی تبدیل‌شده و از آن در جهت تضعیف استکبار جهانی استفاده می‌شود به‌گونه‌ای که وجود بسیج مردمی در عراق و سوریه توانست تروریست‌ها را از این کشورها بیرون کند و در لبنان نیز درحالی‌که روزی اسرائیلی‌ها جنگ با مسلمانان را جنگ شش‌روزه می‌نامیدند حزب‌الله شکست سختی را در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و دوروزه به آنان تحمیل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه به‌عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده که در این هفته بیش از 2500 برنامه در رده‌های مختلف بسیج برگزار خواهد شد.

جمیری اضافه کرد: با تشکیل شورای اداری برنامه‌های ادارات را به آنان ابلاغ کردیم و در خصوص برنامه‌های شاخص این هفته نیز می‌توان به دیدار بسیجیان با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، همایش فرماندهان رده‌های مختلف بسیج، تجلیل از جهادگران در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در کوه بنان، کرمانشاه و مناطق محروم، کارگاه‌های زودبازده، اقتصاد مقاومتی تحت عنوان همایش شکوه هجرت، همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با سخنرانی دکتر خسرو پناه رئیس موسسه فلسفه و حکمت ایران در دانشگاه آزاد، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای استان، آغاز گشت‌های محله محور در محلات مختلف، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه با عنوان میقات صالحین، همایش بسیج زنان با حضور خانم اصلانی مسئول بسیج زنان کشور، حماسه حضور با شرکت بسیجیان استان در شهرستان‌ها و در شهر یزد در مسجد روضه محمدیه با سخنرانی دکتر حاج صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه و همایش طلاب و دانشجویان بسیجی در دانشگاه یزد اشاره کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: البته در مجموعه کارخانه‌ها، اداره و محلات نیز برنامه‌هایی توسط نواحی سه‌گانه بسیج مرکز استان و نواحی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات