بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در راستای هفته بسیج:

تاریخ چهل ساله انقلاب مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز پیروزی و سربلندی میهن اسلامی است

امروزه مقاومت اسلامی بدون تفکر بسیج ادامه نخواهد داشت و صحنه های جهاد در جبهه های مقاومت اسلامی خود گویای این واقعیت است که مسلمانان و آزادگان جهان، نیازمند تفکر ناب بسیج برای رهایی از سلطه مستکبران هستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند، در این بیانیه آمده است:

من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا مرا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام. امام خمینی (رحمت الله علیه)

بسیج شجره طیبه‌ای است که با درایت و فهم بالای بصیرتی امام راحل و همچنین با نگاهی معقول به آینده راه اندازی و به عنوان نعمتی جاودان در دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی جای گرفت.

در ۵ آذر ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (رحمت الله علیه) شجره‌ی طیبه‌ی بسیج بنیان گذاری شد تا تمام دلسوزان و مشتاقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، به عضویت این مجموعه‌ی مقدس درآمده و به پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اصیل آن مبادرت ورزند.

حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه سال ۸۸ بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌باشد و ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

تاریخ چهل ساله انقلاب مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز پیروزی و سربلندی میهن اسلامی است که با حضور بسیجیان فداکار و مخلص نگاشته شده است به گونه‌ای که اقتدار و بالندگی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ملت نستوه ایران در عرصه جهانی مدیون شجاعت، ایستادگی، آمادگی و عمل به موقع و صحیح بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب بوده است.

در طول چهل سال گذشته بسیجیان مجاهد انقلابی به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌های سیاسی علیه انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و این ملت ایران بود که با حضور ارزشمند خود در تمامی صحنه‌ها حماسه آفرید.

امروزه مقاومت اسلامی بدون تفکر بسیج ادامه نخواهد داشت و صحنه‌های جهاد در جبهه‌های مقاومت اسلامی خود گویای این واقعیت است که مسلمانان و آزادگان جهان، نیازمند تفکر ناب بسیج برای رهایی از سلطه مستکبران هستند.

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اعلام می‌دارد که تا ظهور حضرت، ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در زیر سایه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد نمود.
ارسال نظرات