نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ماندگاری بسیج در اخلاص تمام عیار آن است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: متحد کردن جهان اسلام و جهان بشری علیه تمامیت کفر و استکبار و برافراشتن پرچم مهدویت در بسیج است.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۱۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان و نخبگان بسیجی برای تجدید عهد و بیعت با مقام ولایت به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد رفتند.

در این دیدار صمیمانه، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، گفت: هفته بسیج روایتگر جوش و خروشی است که از انگیزه ایمانی نشأت گرفته است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد، افزود: بسیج یک مجموعه به هم پیوسته از انسان های مؤمن، متعهد، مقاوم، ایستاده بر هدف است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در ادامه، بسیج را شجره طیبه ای دانست که امام راحل، بنیان گذار آن است و نسل امروز و جوانان و نوجوانانمان نیز تربیت شده همین راه نورانی هستند.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد ما نباشیم، اما به فضل الهی ایستاده ایم و از این به بعد هم خواهیم ایستاد و شما با زبان حال و قال به امام راحل گفته اید و می گوئید که ما هستیم.

وی، تصریح کرد: می خواهند نور خدایی امام را خاموش کنند، می خواهند نور خدایی شهدای در رکاب امام را خاموش کنند، اما وقتی خدا اراده کند راهی بماند و مسیری ادامه پیدا کند، کیست که بتواند در این مسیر سنگی بیندازد که قابل برداشتن نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ، تأکید کرد: سنگ ها در برابر این اراده مصمم بسیج هیچ است.

وی ماندگاری بسیج را در اخلاص تمام عیار آن دانست و گفت: بسیجیان چون با اخلاص به این مجموعه پیوسته اند، خداوند هم آنان را یاری کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: هرچه آنان تلاش کردند که مردم به سمت بسیج نروند، ولی دلدادگی مردم بیشتر شد، چرا؟ چون اخلاص در بسیج است. خدایی در مسیر حرکت کردن در بسیج است. سازندگی یک جامعه علوی و مهدوی در بسیج است. متحد کردن جهان اسلام و جهان بشری علیه تمامیت کفر و استکبار و برافراشتن پرچم مهدویت در بسیج است.

وی، خاطرنشان کرد: محتوای بسیج، حقیقتی است که دلدادگان را به هم می پیوندد و آرام و قرار هم برای حرکت ندارند. مرد و زن از هرجا و هر طریق سعی می کنند نام بسیج را داشته باشند و حرکت بسیجی شیوه آنها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ، با تأکید بر ضرورت معرفی جایگاه بسیج و حقیقت بسیج در جامعه، افزود: امسال باید به دنیا نشان داده شود ما 40 سال به فضل الهی در همه عرصه ها جلو آمدیم و رشد و بالندگی داشتیم.

این مقام مسئول، بسیج را حاضر در همه عرصه ها دانست که هم فتنه ها را خاموش می کند و هم در میدان محرومیت زدایی، محرومین را یاری می نماید و گفت: خداوند بر توفیقات شما بیفزاید. دشمن را ناکام گذاشتید. شما این باور را دارید که بدون تردید دشمنان شما همه و همه رو به اضمحلال بوده و هستند و شما هم به فضل الهی پرقدرت بوده و هستید.

وی در پایان اظهار کرد: شما ریشه های قوت خود را در منطقه و جهان و نشانه های افول دشمنان را همه می بینید.

گفتنی است: در این نشست صمیمانه، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام آمادگی پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری برای انجام وظیفه در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا و خدمت رسانی در هر عرصه ای که نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، هدف از این نشست را تجدید عهد و پیمان با ولایت در آستانه هفته بسیج و اعلام آمادگی بسیجیان سراسر استان برای اجرای فرامین ولایت دانست.

ارسال نظرات