نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت:

ضربه زدن به اهداف عالیه بسیج از اولویت های مهم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: ضربه زدن به اهداف عالیه بسیج از اولویت های مهم دشمنان بوده که در چند دهه اخیر با بصیرت و هوشیاری، بیداری و ولایت مداری بسیحیان در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام مانده اند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در گردهمایی بانوان بسیجی شهرستان بیان کرد: زنان و مردان بسیجی در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل و رهبری برای کشور افتخار کسب کرده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور در چهار دهه اخیر با وضع تحریم‌ها و ترور شخصیت‌ها و برنامه‌های تفرقه افکنانه برای مسئولان نظام و مردم ایران سختی و مشقت به بار آورده اند، اما ایستادگی و مقاومت ایرانیان آنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته است.

حجت الاسلام سپاهی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان جنایتکار و ظالم و ستمگرشان همچنان همان رویه شیطانی خود را حفظ کرده اند و قصد ضربه زدن به کشور و ملت ایران را دارند، اما بسیجیان و سپاه دلاور ما با قوت در مقابل آن‌ها ایستاده و با توطئه‌های پلید شان مقابله می‌کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: ثمره و برکت بسیج در ایران حفظ وحدت و دشمن شناسی و تلاشی وصف ناپذیر برای فتح قله‌های پیشرفت است.
ارسال نظرات