خبرهای داغ:

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد به مناسبت هفته بسیج

مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادو دارایی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، با صدور بیانیه ای تأکید کرد: بسیج رمز جاودانگی نظامی اسلامی، میثاق درخشان ولایت مداری و مظهر اقتدار و استقلال کشور اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

به گزارش روابط عمومی مرکز بسیج در این بیانیه آمده است: هفته بسیج، یادمان استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدانی است که جان خویش را در مکتب بسیج و مجاهدت، خالصانه فدا نمودند. بسیج ، حدیث عاشقانه پیمان ابدی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل قدس سره الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و شهدای بزرگواری است که به چرخه منحوس استثمار ملت ایران پایان دادند.
پنجم آذرماه 1358 و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین یکی از نقاط عطف انقلاب و ایران عزیز است که گذر زمان و رویارویی پیروزمندانه و سرافرازانه کشور در عرصه‌ی مقابله با تهدیدات و بحران‌های فراروی نظام و میهن اسلامی، عظمت و عمق راهبردی و تاریخ ساز آن را هویدا ساخت.
بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی برای حضور در سنگرهای مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت در عرصه اقتصاد مقاومتی ، جهاد اقتصادی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.
بسیج نه تنها در زمان جنگ بلکه در دوران سازندگی پس از جنگ نیز در صحنه حضور یافت و راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار نمود. درخشش نخبگان بسیجی در عرصه های جهانی نیز مهر تأیید دیگری بر اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی ، اقتصادی و جهادی است.
در زمانی که تاکتیک های جنگ آفرینی دشمنان، در صحنه آرایی جنگ تغییر یافته است و جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم سپرده است وعرصه اقتصادی کشور را هدف آماج تهدیدات سهمگین قرارداده اند ، مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد نیز با هوشمندی و درایت فرماندهان و تحت هدایت های راهبردی و راهگشای فرماندهی معظم کل قوا، رویکرد مناسبی از ستاد تا صف را متناسب با وضعیت جدید به وجود آورده است و در عرصه جهاد اقتصادی توانسته‌اند با اتکا به فرهنگ،‌ روحیه و تفکر بسیجی گام‌های ارزشمندی را در حوزه اقتصادی بردارند.
‌ مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس مردمی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت‌ نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده و ضمن تجدید عهد، پشتیبانی همه‌جانبه خود را از بسیجیان‌ این اسوه‌های ایثار و تلاش و خودباوری را در سایه رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام و تاکید می‌کند: تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی و نسخه بسیج ملت ایران که امروز وضعیت جبهه مقاومت در نبرد با صهیونیسم را در سطح منطقه به نفع امت اسلامی تغییر داده است، تحت راهبری ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ی بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار را فراهم و شنیدن طنین صلح و آرامش و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها