به همت پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قرچک صورت گرفت؛

تبیین آسیب های فضای مجازی در مدرسه حضرت زینب «س»قرچک

خبرگزاری بسیج: کارگاه تحکیم بنیان خانواده با موضوع آسیب های فضای مجازی همزمان با هفته بسیج در مدرسه حضرت زینب «س»قرچک دایر شد
کد خبر: ۹۰۷۹۸۴۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ کارگاه تحکیم بنیان خانواده با موضوع آسیب های فضای مجازی با حضور اولیای دانش آموزان و با سخنرانی بسیجی حمیده رهگشا کارشناس ارشد حقوق زنان و امور تربیتی، از سوی پایگاه امام رضا (ع) حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قرچک برگزار شد.

رهگشا،کارشناس ارشد امور تربیتی ابتدا در مورد رسانه و تاثیراتش در سبک زندگی  ایرانی اسلامی صحبت کرد.

وی گفت: امروزه والدین هم باید به روز بوده و با فضای مجازی آشنایی نسبی داشته باشند تا بتوانند نحوه استفاده درست از این فضا را به فرزندان خود آموزش دهند.

 وی تاکید کرد: نباید فرزندان را تحت فشار گذاشت که از این فضا دوری کنند، چرا که فضای مجازی امروزه به نوعی جزو جدایی ناپذیر بخصوص برای جوانان شده است، بلکه باید با نظارت از راه دور والدین این امکان را برایشان فراهم نمایند که با تکنولوژی روز به صورت صحیح استفاده کنند.

 وی ادامه داد: والدین باید توجه کنند یکی از معضلاتی که امروزه حریم خانه و خانواده را  تهدید می کند، استفاده بی جا و نادرست از فضای مجازی است برای مثال ،پدر در یک گوشه از خانه و مادر گوشه دیگر در فضای مجازی سیر کرده و در حال  دور شدن از هم هستند.

ارسال نظرات