خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در آذرشهر اجرا می شود

فرمانده سپاه آذرشهر در جمع اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با تاکید بر اهمیت بزرگداشت هفته بسیج گفت: بیش از یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج در آذرشهر اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۴۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی سیدرضا پورزینال با بیان اینکه برنامه های متنوعی در طول هفته بسیج در آذرشهر اجرا خواهد شد، افزود: در طول این هفته برنامه هایی از قبیل دیدار با ائمه جمعه، نشست های بصیرت افزایی، تجدید میثاق با شهدا، یادواره شهدا، اعزام گروه های جهادی و ... انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بسیج از نظر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: بسیج مجموعه ای از انسان های مخلص و بی ادعاست که موجب بسیاری از اتفاقات مبارک کشور شده است.

پور زینال یکی از ویژگی های بارز امام راحل را زمان شناسی ایشان دانست و خاطر نشان کرد: امام با شناخت از زمان و آینده نگری خود شجره طیبه بسیج را بنا نهاد تا در طول سال های متمادی شاهد نقش آفرینی این سازمان مقدس که اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است باشیم.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج به معنای تشکیل سازمانی موازی دولت نبود اظهارکرد: هرجا که بسیج احساس کند نیاز به حضور دارد در چارچوب قوانین و مقررات کشور وارد عمل می شود و ورود و خروج بسیج در امور کشور هیچ موقع خارج از چارچوب قوانین نبوده است.

پورزینال بسیج را سازمانی الگو ساز معرفی و بیان کرد: امروز بسیج علاوه بر حفظ انسجام و استحکام داخلی با الگو دهی به سایر جوامع اسلامی باعث تشکیل بسیج جهان اسلام علیه استکبار شده است و یکی از نمونه های بارز این پدیده به زانو در آوردن اسرائیل در کرانه باختری توسط مردم فلسطین است.

فرمانده سپاه آذرشهر در ادامه با برشمردن خدمات بسیجیان آذرشهر به همشهریان خود گفت: در یکسال اخیر حدود چهار خانه محروم با کمک کمیته امداد و خیرین به بهره برداری رسیده است و چهار باب خانه دیگر نیز در حال ساخت است.

پورزینال با بیان اینکه در عرصه درمان نیز خدمات خوبی انجام داده ایم گفت: در سال جاری هشت مورد اکیپ پزشکی در مناطق محروم مستقر شده است که حدود 1000 بیمار ویزیت شده اند.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم افزود: طی اردو های هفت روزه و 10 روزه کارهای متنوعی مانند ساخت خانه های مددجویی، تعمیر وساماندهی مدارس، کمک به کشاورزان در ارتقای بهره وری انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها