با انتشار بيانيه‌اي از سوي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری صورت گرفت؛

محکومیت کشتار مردم مظلوم یمن توسط رژیم منفور آل سعود

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با صدور بیانیه‌ای حمله ددمنشانه رژیم آل سعود به مردم بیگناه و مظلوم یمن را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

 سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم آل سعود به مردم بیگناه و مظلوم یمن را محکوم کرد.

متن اين بيانيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دنیای امروز که صدای دفاع از حقوق بشر بلند است شاهد آن هستیم که کشورهای مدعی حقوق بشر ، بر خلاف ژست های دروغین در تلاش و زمینه سازی برای  کشتار مردم مستضعف جهان بخصوص زنان و کودکان یمنی هستند.و به بهانه دفاع از حقوق بشر سازمان ملل بیانه های متناقض می دهد.

سلاح های مدرن کشورهای غربی با دست رژیم منفور آل سعود علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن به کارگرفته میشود تا در سکوت خبری به کشتار هزاران نفر، از  مردم یمن بخصوص کودکان و زنان بی دفاع ادامه دهند.

البته کودک کُشی یک رسم دیرینه صهیونیستها است که عمال آل سعود با اقتدا به آنان دست به این جنایت فجیع می زنند.

بمباران ، کشتار و  محاصره همه جانبه مردم یمن در برابر چشمان جامعه جهانی و سکوت قدرت های پوشالی ، بار دیگر استراتژی مقاومت را تنها راه رسیدن به رهایی از ظلم و ستم زورگویان حاکم بر جهان به اثبات میرساند.

فاجعه کشتار مردم بی دفاع یمن بار دیگر بر بی محتوا بودن واژه هایی همچون دفاع از آزادی و دموکراس و حقوق بشر برای نظام سلطه را به ما یادآوری میکند و بار دیگر علت مبارزات حق طلبانه مردم ایران علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مورد تاکید قرار میگیرد.

شواهد محکمی وجود دارد که اثبات ‌‌می‌کند رژیم منفور سعودی ، تعمدا به نابودی مراکز زیر بنایی و استراتژیک کشور یمن همچون زمین های کشاورزی ،بیمارستان ها ، فرودگاه و راه های مواصلاتی  را مورد هدف قرار می‌دهند علاوه بر ایجاد قحطی و بروز گرسنگی و سوء تغذیه شدید ، مخاطرات درمانی و بهداشتی ایجاد کنند.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ضمن یادآوری بر طرح چهار ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران یمن، معتقد است که اقدامات رژیم خونخوار آل سعود قطعا به شکست خواهد انجامید و بر حسب وظیفه شرعی و انسانی ضمن محکوم کردن این حملات غیرانسانی و ددمنشانه آمادگی خود را برای هر گونه کمک به مردم مظلوم یمن اعلام میدارد.

 

 

 

ارسال نظرات