خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

ساختمان بسیج در روستای یوزبند افتتاح شد

فرمانده حوزه کربلا کلیبر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته بسیج با تلاش بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی یوزبند ساختمان این پایگاه جهت ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت به آحاد مردم، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

علیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امروز بسیج مردمی در تمام اقشار مختلف جامعه به خوبی شکل گرفته و شاهد حضور پررنگ و تاثیرگذار این لشکر مخلص در عرصه‌های مختلف جامعه هستیم.

وی ادامه داد: در هر زمان و مکانی شاهد حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های مقدس آن هستیم که این نشأت گرفته از تاثیر بسیج و نقش تاثیرگذار آن در بین آحاد مختلف مردم جامعه است.

علیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان محلی روستا و بسیجیان عزیز پایگاه صیاد شیرازی یوزبند به برکت تفکربسیجی، نقش خود را به خوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب ایفا کرده و در راستای حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افتتاح پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی یوزبند را در جهت ترویج رسالت‌های بسیج موثر دانست و گفت: امیدواریم با افتتاح این پایگاه بتوانیم نقش موثری در این روستا و اشاعه بیش از پیش برنامه‌های بسیج داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها