مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ،

تصمیم نهایی با انقلاب اسلامی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در دیدار فرماندهان و بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هدف از این دیدار را تجدید پیمان و میثاق با نماینده ولی امر مسلمین جهان عنوان کرد و گفت: بسیجیان و سربازان ولایت اجازه مظلومیت ولی زمان را در مقابل معاندین نخواهند داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه ما با فکر و جان پا به عرصه جنگ با دشمن نهاده ایم اظهار داشت: ما توانسته ایم با پیروزی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی به دشمن بفهمانیم که به اهداف شوم خود نتوانسته دست یابد.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: امروز بدون حضور و ظهور انقلاب اسلامی هیچ جای دنیا تصمیم گیری قاطع صورت نمی گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: بسیجیان در همه عرصه های سازندگی و بصیرتی به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفته اند.

حجت الاسلام بیگدلی جایگاه ولایت را مهم خطاب کرد و افزود: کلام ،قول و فکر ولی فقیه برای ما حجت است و باید در فکر و عمل به آن عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیج باید ترویج داده شود ،تصریح کرد :تفکرات بسیجی باید به دنیا منتشر شود.

این مقام مسئول با اعتقاد براینکه همه بسیجی هستند خاطر نشان کرد: چتر بسیج باید در همه اقشار جامعه گسترانده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به رویش های انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از بیست میلیون نفر اعلام آمادگی خود را جهت دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام اعلام کرده بودند که در مقایسه با دوران جنگ هشت ساله که پنج میلیون نفر در صحنه بودند، ۴برابر رویش انجام می گرفت.

ارسال نظرات