برگزاری اولین کارگاه آموزش سواد مالی در خراسان رضوی توسط بانک رسالت

اولین کارگاه آموزش سواد مالی خراسان رضوی به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
 
 
به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی خراسان رضوی، این کارگاه دو روزه با حضور کمیل رودی مدیر آکادمی هوش مالی شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، مرتضی بادفر معاون بانک استان، گلستانی نماینده شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در خراسان رضوی و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان‌های خراسان رضوی شمالی و جنوبی در 28 و 29 آبان ماه سال جاری در محل دفتر مدیریت استان برگزارشد.
مدیر آکادمی هوش مالی شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت شش مبحث خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد،سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و تصمیمات مالی را برای فراگیران تشریح کرد و ضمن ارائه مثال‌ها و موارد عینی از قوانین حاکم و روش‌های بهبود مهارت‌های فردی جهت ارتقای سطح مالی به سطح مطلوب با مشارکت فراگیران به نقد و بررسی پرداختند.
وی به لزوم آموزش سواد مالی به همه اقشار جامعه بخصوص از دوران کودکی تا بزرگسال تاکید کرد.
رودی پرورش هوش مالی افراد را از جمله اهداف توسعه آموزشی آکادمی دانست وگفت: هر فرد باید به سهم خود چنان نقش آفرینی کند که با ارتقای مهارت‌ها و رفتار مالی از دغدغه‌های گذران زندگی رهایی یابد و با دستیابی به آزادی و امنیت مالی، حیاتی فراتر از روزمرگی را تجربه کند. 
مدیر آکادمی هوش مالی شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در پایان به نحوه عملکرد فرد برای اعتبارسنجی و رفتار مناسب مالی اشاره کرد.
ارسال نظرات