تقدیر وزیر ارتباطات از ارتقاء 77رتبهای پستبانکایران در ارزیابی توسعه و استقرار دولت الکترونیک
طبق گزارش مورخ 25/7/97 سازمان فناوری اطلاعات، پستبانکایران با ارتقاء 77رتبه در مقایسه با ارزیابی مرحله چهارم موفق به احراز رتبه 10 در میان 93 سازمان در فرآیند خدمات قابل قبول دولت الکترونیکیشده قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: فعالیت های مؤثر این بانک برای الکترونیکی کردن فرآیندها و خدمات، تکمیل بانکهای اطلاعاتی و کاهش مراجعات حضوری مشتریان برای دریافت خدمات موجب کسب این رتبه شده است.
بنابر این گزارش: مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هامش اطلاعات این گزارش از مدیرعامل پست بانک ایران و همکارانی که در این موفقیت نقش به سزائی داشته اند تشکر نموده است.
این گزارش می افزاید: اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات برای ارائه خدمات به سایر دستگاهها، اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان و ارائه خدمات درسکوی دولت همراه از برنامههای آتی این بانک در حوزه دولت الکترونیک است و این بانک با استفاده از زیرساختهای پیشرفته نرمافزاری، توسعه خدمات غیرحضوری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
بنابر این گزارش: مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هامش اطلاعات این گزارش از مدیرعامل پست بانک ایران و همکارانی که در این موفقیت نقش به سزائی داشته اند تشکر نموده است.
این گزارش می افزاید: اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات برای ارائه خدمات به سایر دستگاهها، اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان و ارائه خدمات درسکوی دولت همراه از برنامههای آتی این بانک در حوزه دولت الکترونیک است و این بانک با استفاده از زیرساختهای پیشرفته نرمافزاری، توسعه خدمات غیرحضوری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار