وزیر اقتصاد تاکید کرد؛

نظام پرداخت یارانه خانوار باید اصلاح شود

وزیر اقتصاد با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام پرداخت یارانه نقدی خانوار، اظهار داشت: در اصلاح ساختار برخی قوانین، به کمک مجلس نیاز داریم.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۴۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر فرهاد دژپسند در جلسه با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اینکه قوانینی مثل اصلاح یارانه های نقدی چگونه اجرایی شود که گروه های هدف آسیب نبینند، نیازمند تعامل مستمر بین دولت و مجلس است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در پاسخ به سوال نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مالیات جامعه پزشکی نیز خاطرنشان کرد:‌ همانگونه که پیش از گرفتن رای اعتماد در کمیسیون بهداشت و درمان گفتم برازنده جامعه پزشکی نیست که گفته شود پزشکان در پی فرار از پرداخت مالیات هستند؛ بنابراین برای دریافت مالیات از این قشر باید برنامه ریزی کنیم.

دژپسند در ادامه با تاکید بر ضرورت تعامل با مجلس گفت: باید جلسات وزارت اقتصاد با کمیسیون های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی، مستمر و بدون فوت وقت باشد.

وی از تعامل و همسویی وزارت اقتصاد با بانک مرکزی سخن گفت و خاطر نشان کرد: با ادامه این روند، دستگاه های اقتصادی دولت همراه و همسو به اجرای سیاست ها می پردازند.

ارسال نظرات