جانشین فرماندهی ناحیه امام رضا(ع) فردیس؛

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان فردیس برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: انقلاب اسلامی ما با حضور مردم پیروز شد و تنها با کمک مردم حفظ می شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار محمد تاجی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فردیس که عصر روز گذشته در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت و تبیین مجاهدت های بسیجیان در دوران ۴۰ ساله انقلاب، بر ضرورت مشارکت مردم و اقشار مختلف بسیج در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان فردیس برگزار می شود
وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مردمی است افزود: یکی از راه های حفظ انقلاب، تشکیل بسیج مستضعفان بوده و در دوران ۴۰ ساله انقلاب، بسیجیان علاوه بر حضور در جبهه مقاومت و دفاع از مرزهای میهن اسلامی، در همه عرصه های جهادی و دفاع از انقلاب حضور مؤثر داشته و دارند .


جانشین فرمانده سپاه فردیس به توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید به گوش همه اقشار جامعه برسد و این مهم، با همکاری بیشتر رسانه ها میسر می شود.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن از طریق تبلیغات مسموم در شبکه های مجازی علیه جمهوری اسلامی ، بر لزوم روشنگری و بیان ارزش های انقلاب نزد افکار عمومی، از طریق رسانه ها تاکید کرد.

سرهنگ تاجی با تشریح برنامه های سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در هفته بسیج گفت: نشست های روشنگری، میز خدمت در مساجد، ارائه خدمات ویزیت رایگان، ایستگاه های صلواتی، دیدار بسیجیان با امام جمعه محترم، تورهای ایست و بازرسی، گشت های محله محور، فضاسازی محیطی، دیدار با خانواده شهدا ، محفل انس با قرآن، اجرای طرح" بهنام محمدی" در مدارس و غیره از جمله برنامه هایی است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان بخشی از کارکردهای مؤثر بسیج در جامعه، بر اساس عناوین روزها، برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

وی از برگزاری مراسم عطر افشانی و زیارت گلزار شهدا در سه منطقه سرحدآباد، فلکه ۴ و مشکین دشت در روز 5 شنبه اول آذرماه خبر داد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان فردیس و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

 

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها