در جمع بسیجیان لردگان عنوان شد:

تفکر بسیجی همیشه زنده است

حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور، گفت: تفکر بسیجی همیشه زنده است، زیرا این تفکر برگرفته از آیین اسلام و قرآن می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۰۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان به هفته بسیج، نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه امام حسن علیه السلام لردگان برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل دینی و سیاسی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در جامعه امروزی فعالیت های بسیج را در راستای اهداف انقلاب برشمرد و افزود: بسیج از متن جامعه برخاست و رشد کرد .

حجت الاسلام حسین قاسم پور با اشاره به ماموریت های بسیج گفت: هر وقت که نظام اسلامی به حضور بسیجیان نیاز داشته، با اخلاص و حضور به موقع بسیجیان روبرو شده است.

وی تصریح کرد: بسیج نگذاشت که بار انقلاب زمین بماند، به گونه‌ای که امروزه بسیاری از کشورهای دوست و همسایه با الگوگیری از بسیج توانستند امنیت را به کشورهای خود برگردانند و بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بخوبی صادر شده است.

قاسم پور با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور تصریح کرد: اگر مسئولان کشور بسیجی وار وارد صحنه شوند و از ولایت فقیه اطاعت کنند ما شاهد خواهیم بود که مشکلات جامعه به خوبی حل می شود، همانگونه که در دفاع مقدس بسیجیان با دست خالی در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و دشمن تا بُنِ دندان مسلح را شکست دادند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی همیشه زنده است، زیرا این تفکر برگرفته از آیین اسلام و قرآن می باشد و دین اسلام بن بستی ندارد و بر همه مشکلات فائق می آید و ان شاءالله در آینده ای نزدیک تفکر بسیجی عالمگیر خواهد شد.

 

ارسال نظرات