فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

ایجاد ۳۵ واحد تولیدی طی سال جاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی ایجاد ۳۵ واحد تولیدی با اشتغال‌زایی ۷۰ نفر و ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به یک هزار نفر از دیگر اقدامات امسال بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۳۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در دیدار بسیجیان با امام‌جمعه بروجرد گفت: بسیج در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش خود را به‌خوبی ایفا کرد و با ایثار، مجاهدت و ازجان‌گذشتگی سبب شدند تا در کنار سایر نیروهای مسلح ایران در این جنگ هشت‌ساله پیروز شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای دنیا از عراق حمایت می‌کردند اما درنهایت همه آن‌ها با شکست روبرو شدند و این پیروزی در دفاع مقدس بدون اتکا و وابستگی رخ داد و فرهنگ بسیج از زمان دفاع مقدس نهادینه شد و با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس و بسیج امروز کشور در عرصه‌های مختلف رشد پیداکرده است.

 

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون اقدامات مهمی در شهرستان صورت گرفته که برگزاری ۳۰ یادواره شهدا، اعزام ۹۰۰ نفر به اردوی راهیان نور، اعزام ۵۰۰ نفر برای نخستین بار به مشهد، شرکت ۱۰ هزار نفر روز در اردوهای تفریحی باهدف نشاط معنوی، ساخت ۲۰ منزل برای محرومین و بهسازی ۳۰ واحد مسکونی برای محرومین از مهم‌ترین اقدامات بسیج در سال جاری بوده است.

سرهنگ سوری اظهار داشت: در عرصه اقتصاد مقاومتی ایجاد ۳۵ واحد تولیدی با اشتغال‌زایی ۷۰ نفر و ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به یک هزار نفر از دیگر اقدامات امسال بوده است.

وی بیان کرد: امسال موکبی برای پذیرایی از زائران در بروجرد برپا شد که بالغ‌بر ۱۰۰ هزار نفر در این موکب پذیرایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات