خبرهای داغ:
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه اهر:

مساجد دژ محکم اسلام در مقابله با هجمه های فرهنگی است

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه اهر در جمع کارکنان سپاه، روحانیون و هیئت امنای مسجد روستای آقبراز هوراند گفت: مساجد دژهای محکمی هستند که جامعه را از تهاجمات فرهنگی حفظ و از گسترش فرهنگ غربی جلوگیری می کنند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۴۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا خلیلی، افزود: در شرایطی که دشمن از همه لحاظ سعی در تحمیل و رواج فرهنگ غربی در کشور دارد نقش مساجد و روحانیون مبلغ دین  مساجد بسیار مهم تر از قبل است.

وی نقش مساجد را در پیروزی انقلاب را بسیار مهم برشمرد و اظهارداشت: خواستگاه انقلاب اسلامی ایران از مساجد بوده است و مساجد اصلی ترین نقش را در شکل دهی افکار در زمان انقلاب و‌ مبارزه با طاغوت و رژیم ستم شاهی داشتند .

خلیلی همچنین با اشاره به هفته وحدت نقش مساجد را در متحد کردن افراد جامعه بسیار پررنگ خواند و افزود: وحدت مهم ترین لازمه برای شکل گیری و حفظ نظام اسلامی است و مساجد در متحد کردن افکار مردمی نقش مهمی را ایفا کرده اند و  به همین علت امروزه دشمن از هر طریق که امکان داشته باشد سعی در کم رنگ کردن آن دارد و می خواهد مساجد را خالی از حضور جوانان کنند تا بهتر بتوانند افکار و فرهنگ غربی را در جامعه ترویج دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها