خبرهای داغ:

نشست خبري بمناسبت هفته بسيج در بندرماهشهر

به مناسبت گراميداشت هفته بسيج نشست خبري با اصحاب رسانه شهرستان با حضور فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندر ماهشهر ؛ نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت گراميداشت و آغاز هفته بسیج با حضور فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بندر ماهشهر سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست در خصوص هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج از بیست و نهم آبان ماه همزمان با سراسر کشور و با شرکت گسترده بسیجیان و مردم عزیز در این شهرستان آغاز خواهد شد و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ اسلام دوست با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا شهرستان از برگزاری برنامه هاي متنوع در این هفته در بندرماهشهر خبرداد و افزود: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان بندرماهشهر، شرکت در نماز جمعه و عيادت از بيماران از جمله برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

 

وی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی ، برگزاری یادواره شهدا ( آبروي محله) شهيد صادقيان ، و برپایی کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی واز دیگر برنامه های این هفته در این شهرستان است.

سرهنگ اسلام دوست افزود: طی هفته بسیج 100 برنامه متنوع در این شهرستان با محوریت بسیج، در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می شود.

 

وی گفت: طرح گشت بسیج محله محور از جمله طرح های است که امسال در هفته بسیج شاهد تحقق و راه اندازی آن در سطح شهرستان خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار اسلام دوست بیان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه مقاومت را در سطح شهرستان بندرماهشهر خواهیم داشت که این اجتماع بزرگ حاوی پیام برای استکبار خواهد بود و اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها