برگزاری اولین همایش رزمندگان شهرستان بن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن از برگزاری اولین همایش رزمندگان این شهرستان همزمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۰۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن از برگزاری اولین همایش رزمندگان این شهرستان در روز یكشنبه همزمان با میلاد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی با اشاره به حضور تعداد زیادی از رزمندگان شهرستان بن در دفاع مقدس، اظهار د اشت: شهرستان بن، از لحاظ ایثارگری و تعداد بالای شهدا جز شهرستان های نمونه كشور است و بسیجیان و رزمندگان این شهرستان همیشه برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حاضر هستند.

وی هدف از اجرای این برنامه را تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی، رهبر كبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و علی الخصوص شهدای شهرستان و عملیات والفجر 4، دیدار رزمندگان شهرستان و تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد فضای همدلی و صفا و صمیمیت و تكریم و تجلیل از رزمندگان عنوان كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن افزود: اجرای این برنامه ها باعث زمینه سازی ارتباط مستمر رزمندگان و پیشكسوتان جبهه و شهادت با بسیجیان و پاسداران می شود و این عزیزان می توانند روحیات جهادی و خلوص و صفا و صمیمیت را به نسل جوان امروز انتقال می دهند.

گفتنی است: این مراسم معنوی روز یکشنبه چهارم آذرماه، ساعت 9:30 صبح در مسجد جامع شهر بن برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات