خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز:

هفته بسیج بزرگداشت حافظان عزت ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان حوزه امام موسی کاظم(ع) گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی است که برای حفظ عزت ایران اسلامی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اشراقی، افزود:  بسیج، درک درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمین است که با بعثت پیامبر به عنوان معلم بشریت، در ملت های مسلمان رشد کرده است.

وی استفاده از فطرت توسط پیامبر اکرم را بعنوان یکی از برترین ابزار نفوذ در دل ها عنوان و بیان کرد: دین نیاز فطری انسان است که در صورت ارائه صحیح آن به جامعه مانند آب برای تشنه ای است که با تمام وجود پذیرای آن است.

حجت الاسلام اشراقی در ادامه با تاکید بر داشتن بیان ساده و روشن در تبلیغ دین بیان داشت: برای نمونه در جریان فتح مکه فردی که برای اولین بار پیامبر را دیده بود در توصیف ایشان می گوید: از چهره ایشان مشخص بود که دروغگو نیست و ایشان پس از فتح مکه در سخنانی پرمهر به همه توصیه کردند؛ به یکدیگر سلام کنید، مواظب خویشان خود باشید و صله ارحام را قطع نکنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز اضافه کرد: پیامبر فردی امانتدار بود که حتی حافظ امانت های دشمنانش نیز بود، پیامبر راستگو، بردبار، با حیا، مهربان، شجاع و جوانمرد بود که خود و خانواده اش را همیشه سپر بلای جامعه می کرد و این ها کافی است تا مردم دلباخته دین الهی باشند که ظرف وجود پیامبر معرف، تبیین کننده و مبلغ آن بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار