با شعار بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی:

یادواره شهدای حوزه مقاومت بسبج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی در زاهدان برگزار شد

یادواره شهدای حوزه مقاومت بسبج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی با شعار بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،یادواره شهدای حوزه مقاومت بسبج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی با شعار بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
در این یادواره حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کشور ایران هیچگاه در پیشرفت‌های خود توقف نداشته و رمز پیشرفت‌ها، استقامت و صبر بوده است.

وی افزوده: ۴۰ سال  از عمر پر برکت انقلاب گذشته و دشمن هر روز با طراحی‌های جدید به دنبال ایجاد روزنه و خدشه دار کردن دین مبین اسلام است، اما به حول قوه الهی جوانان مومن و متعهد و انقلابی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند دیگر راهی برای نفوذ دشمن باقی نگذاشته اند.

حجت الاسلام طهرانی زاده با اشاره به اینکه اگر در ابتدای انقلاب این شهدا نبودند حالا این انقلاب به دست ما نمی‌رسید تصریح کرد: جهاد در راه خدا و شهادت از بالاترین مقام هاست، اما امروز تلاش برای پیشرفت و جهانی کردن این انقلاب و صادر کردن این انقلاب و دین مبین اسلام به سرتاسر دنیا هم کمتر از جهاد و شهادت نیست.
ارسال نظرات