تشریح برنامه های هفته بسیج در بم توسط فرمانده ناحیه

احمد بدرابادی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: شعار محوری امسال در هفته بسیج «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و برنامه‌های ویژه نیز در هفته بسیج توسط واحد‌ها و اقشار مختلف برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۰۸۱۱۹۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گفت: بسیج شبکه بزرگی است که با مردم محله‌ها و اقشار مختلف در ارتباط است و امروز گرانی‌ها مهم‌ترین دغدغه‌ای است که مردم به ما بازگو می‌کنند و اگر در این زمینه صحبت از سوء مدیریت‌ها می‌شود از سر دلسوزی است و نه تقابل است.
وی افزود:در بحث عمرانی در ساخت خانه‌های مددجویان کمیته امداد براساس تفاهم نامه سپاه و کمیته پنج باب منزل مسکونی در دو هفته گذشته شروع شده است وهر باب منزل ۳۰ میلیون تومان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی ساخت می‌شود و همچنین مرمت منازل افراد نیازمند و حسینیه‌ها و مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد:. تقارن هفته بسیج و وحدت و میلاد پیامبر اکرم اسلام با بازنمایی تصویر امیدبخش و وحدت افرین و خدمت رسان شجره طیبه بسیج در چهل ساله انقلاب است، اما سیاست‌ها و رویکرد‌های محو رهفته بسبج معرفی و نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب است وی به نقش بسیج در چهل سال اشاره کرد و افزود:بسیج در چهل سال چه کار‌هایی انجام داده که می‌توان ونقش بسیج در دوران دفاع مقدس سازندگی را بسیار مهم دانست.

در اولین روز بسیج برگزاری یادواره ۳۳۵ شهید شهرستان که با سخنرانی سردار نقدی با حضور بسیجیان، مردم مسئولین برگزار شد.

سرهنگ بدر آبادی به ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود:ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به اعتیاد مواد مخدر برمیگرددکه ماهیانه همایش پیشگیری از اسبب اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد:راه اندازی دو کارگاه پخت شیرینی و آموزشگاه خیاطی جهت اموزش به افراد نیازمند از جمله برنامه‌های اقتصادی بود که همین امرباعث امید در بین مردم احساس میشود.


وی افزود:در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان بم در مناطق کمترتوسعه یافته و روستایی کار‌هایی زیادی توسط گرو‌های جهادی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج از راه اندازی میر خدمت خبر داد و بیان داشت:در این هفته میز خدمت برای تمام ادارات راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: گروه‌های جهادی متخصص تحت عنوان گروه‌های جهادی دربخش فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی و آموزشی و کارشناسان کشاورزی در سطح روستا به اموزش کشاورزان می‌کار خود را آغاز کرده اند.

وی با عنوان کردن جنگ اقتصادی افزود:ما همگی درگیر جنگ اقتصادی شده ایم در تبیین اقتصاد مقاومتی برنامه‌های مختلف انجام شده و از ظرفیت‌های داخلی شهرستان جهت بهروری استفاده شپد که در این راستا وام‌هایی در اختیار بسیجیان قرار دادیم که می‌توان به پرروش دام سبک و سنگین و دام و طیور و... اشاره کرد.


بدر ابادی اظهار داشت:با توجه به بحران اقتصادی به دنبال راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در مساجد می‌باشیم تا مشکلات به صورت خرد در مساجد حل شود و کارگاه‌های کوچک خانگی ایجاد شود و اقتصاد در درون خانه تقویت شود.

بدر ابادی به راه اندازی گردان‌های سایبری اشاره کرد و بیان داشت:راه اندازی دوگردان‌های سایبری جنگ رسانه‌ای ازجمله برنامه‌های بسیج می‌باشد واهداف آن تبیین دستاورد انقلاب در چهل ساله انقلاب است.


وی افزود:دشمنان بدنبال ان هستند چهل سالگی انقلاب دیده نشود و قصدمان این است چهل سالگی انقلاب باشکوه‌تر برگزارشود دستاورد‌های دفاعی و علمی و اقتصادی را به دشمنان نشان دهیم.


فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان بم یادآور شد:امروز انقلاب در اوج اقتدار در مباحث فرهنگی و امنیتی قرار دارد و انقلاب به سایر دنیا فرستاده شده است و کسانی که زمانی انقلاب را قبول نداشتند اکنون در مقابل استکبار ایستاده اند و همگی از تاثیرات انقلاب است در بین دیگر کشور‌ها دیده می‌شود.
ارسال نظرات