آیت الله حسینی همدانی :

تفکر بسیجی لرزه بر جان مستکبران انداخته است

نماینده ولی فقیه استان البرز و امام جمعه کرج گفت: امت اسلامی با تفکر بسیجی در مقابل استکبار مبارزه می کنند و این تفکر امروز به جان مستکبران لرزه انداخته است.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج افزود: برای مقابله با استکبار باید وحدت در بین مسلمانان حفظ شود چون در 40 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان اسلام و انقلاب کوشش کرده اند تا وحدت را در بین مسلمانان دنیا و به ویژه در بین مردم و مسئولان ایران تضعیف کنند.

تفکر بسیجی لرزه بر جان مستکبران انداخته است

وی بیان داشت: بسیج این شجره طیبه در جهان تاثیرگذار عمل کرده و به الگویی برای کشورهای اسلامی در مقابل ظلم و ستم و دفاع از ارزش های اسلامی تبدیل شده است.

آیت الله حسینی همدانی یادآور شد: این تشکل مردمی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز شاخه های الگو گرفته از آن در کشورهای مسلمان مختلف برای مقابله با ستم تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه استان البرز با اشاره به اینکه در آستانه 17 ربیع الاول، مصادف با میلاد نبی اکرم (ص) قرار داریم ، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) مردم را به یکتاپرستی دعوت کرد و به مدت 23 سال کار تخصصی انجام داد به گونه ای که امروزه کارشناسان معتقدند که در آن زمان به مدت 400 سال کار تربیتی انجام شده است.

وی بیان داشت: هفته وحدت باید به صورت جشن های مردمی نمود پیدا کند تا مردم همانند عزاداری ها و سایر مناسبت های مذهبی در مساجد و محله ها به صورت خودجوش خرج دهند و این شادی ها در هر نقطه ای از شهر دیده شود و بیشتر جشن های خانواده ها نیز در این مناسبت ها برگزار شود.

وی یادآور شد: پیام معمار کبیر انقلاب در زمان تشکیل بسیج باید در جامعه بازخوانی شود تا از این تفکر در جامعه تقویت شود.

نماینده ولی فقیه استان البرزخاطرنشان شد: نیروهای بسیج، سپاه ، زمینی و دریایی با تمام قوا برای دفاع از کیان ایران اسلامی تلاش می کنند که جهادشان تا کنون برای کشور امنیت، آرامش و صلابت را به همراه داشته است.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم 17 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کرده است ، اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا خود را به دیوانه بازی زده است و می گوید مردم ایران تروریسم هستند.

وی تصریح کرد: چندین بار رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که من با مردم ایران کار ندارم و با دولت ایران حرف داریم اما حالا ملت ایران را تروریسم می خواند.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: در این هفته سه سفر کاری خارجی به ایران انجام شد که سفر رئیس جمهور عراق برای مردم جهان این پیام را داشت که سیاست آمریکا در مقابل ایران به شکست عملی رسیده است.

آیت الله حسینی همدانی  اضافه کرد: مردم ایران برای مقابله با دشمنان تفکر جهادی و بسیجی دارند و در مقابل آمریکا، انگلیس و سایر بدخواهان نظام و انقلاب ایستادگی می کنند.

وی اظهار داشت: مدیران شهری کرج نیز به مسائل شهری ، عمرانی و خدماتی شهر توجه کنند و ورودی شهر کرج را که در مسیر موصلاتی استان های مختلف قرار دارد را معلوم کنند و سازمان بدهند و مسئولان استانی نیز به فکر کار برای مردم باشند و از مسائل سیاسی کاری بپرهیزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها